עיריית קריית ביאליק חידשה את פרויקט התקנת גלי עשן בבתי אזרחים וותיקים וניצולי שואה

לפני פרוץ מגפת הקורונה החלה עיריית קריית ביאליק בשיתוף מכבי אש בפרויקט התקנת גלאי עשן בבתי הקשישים וניצולי השואה

עיריית קריית ביאליק רכשה כ – 200 גלאי עשן לצורך זיהוי ואיתור אירועי שריפה ועשן בבתי הקשישים.

המכשירים שרכשה העירייה אמורים לקלוט את העשן ולהתריע על ידי הפעלת אזעקה פנימית המותקנת בהם. העירייה בחרה במכשירים, בהם חיי הסוללה מובטחים ל – 10 שנים ללא צורך בטיפול נוסף. מגפת הקורונה קטעה את ביצוע הפרויקט וכעת הוא הופעל מחדש. אגף הרווחה והביטחון החברתי הכין רשימת הקשישים מטופלי האגף וניצולי השואה שבביתם יותקן המכשיר בשבועות הקרובים.

מכבי אש יחד עם מחלקת האחזקה של עיריית קריית ביאליק החלו השבוע (11.3.2024) להתקין את גלאי העשן. בשלב זה יותקנו 103 גלאים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "התקנת גלאי עשן הינו פרויקט חשוב שעשוי להציל חיים. במקרים רבים של שריפה אנשים נפטרים משאיפת עשן וחנק, במיוחד במקרים בהם השריפה פורצת בלילה תוך שנתם. המכשיר הפשוט אותו נתקין יתריע במקרה של השריפה".

בתמונה: ראש העיר אלי דוקרוסקי, מפקד כבאות והצלה קריות, טפסר משנה, מושה צ'יקו לוי עם תושבת העיר גב' הרשקוביץ אדלה שבביתה הותקן הגלאי.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות