"סתיו בוואדיות חיפה": יש מי ששומרים על הקהילה והסביבה

מוטי לוי ואור סוננזון בעלי טרקומניה: "אנחנו לא נשענים על הגדר, בחרנו לחשוב גלובלי ולפעול באופן מקומי"

בעלי חברת "טרקומניה", חברה חיפאית לציוד טיולים ברשת, החליטו בחודש שעבר לא להישאר רק בפעילות העסקית אלא להצטרף לקהילה המקומית ולפעול למען הסביבה, לא רק בתמיכה והשתתפות אלא גם בתרומת ציוד כגון תרמילים למתנדבים, פק"ל קפה, פנסים, בק', שרפרפים, מחצלות וריהוט מתקפל לטובת הפעילויות בשטח. מוטי לוי ואור סננזון, יזמים צעירים בשנות ה- 30 לחייהם שנולדו, למדו וגדלו בחיפה, הקימו את "טרקומניה" לפני כשש שנים. אור: "שנינו הגענו מעולם הטיולים. כמי שעוסקים במתן עצות ומכירת ציוד טיולים, חשוב לנו לשמור על הסביבה, כך  שמטיילים רבים יוכלו להמשיך וליהנות ממנה. הפעילות של המתנדבים למען הטבע המקומי מבורכת ובחרנו לתמוך בהם ולחזק את ידיהם".

בחודש אוקטובר שמעו מוטי ואור מ"טרקומניה" על אירועי "סתיו בוואדיות חיפה". הם החליטו להרים את הכפפה, ולתמוך בפעילים חברתיים, תושבי קהילות בחיפה שהתנדבו להוביל טיולים חינם לטובת חינוך סביבתי, ניקיון, שמירה על ערכי הטבע והסביבה בוואדיות בחיפה. כל אחד מהמסלולים התקיים באזור אחר בעיר שבו יש איום על הטבע העירוני. השיא של אירועי סתיו בוואדיות חל במקביל למועד בו מסתיימת ועידת האקלים העולמית 12.11.21 בגלזגו שבה משתתפים 200 נציגי מדינות האו"ם אשר הציבה לעצמה למטרה את ההגנה על קהילות ובתי גידול טבעיים ומערכות אקולוגיות. ביום זה בחרו בעלי טרקומניה לחזק את הפעילים החברתיים בעיר ולתמוך ולדרבן אותם להמשיך בפעילות החשובה ליצירת סביבה טובה יותר לעולם.

"אנחנו לא נשענים על הגדר, בחרנו לחשוב גלובלי ולפעול מקומי. בעשור הזה כמו שאמר נשיא ארה"ב האיום כבר כאן וכל יום של אי פעולה גובה מחיר אנחנו לא יכולים שלא להיות מוטרדים ממשבר האקלים, ובוחרים במעורבות ציבורית ופעולה למען סביבה טובה יותר." אומרים אור ומוטי. "אנחנו מזמינים את הציבור הרחב להצטרף אלינו, לא להישען על הגדר אלא לצאת אל המרחב הציבורי להשתתף, להכיר ולהצטרף לפעילות ביום שישי הקרוב 12.11.21."

האירוע בשיתוף עמותת " ירוק בלב" ו "הקואליציה לבינוי שפוי וטבע עירוני בחיפה" יתקיים בשעות 16:30-18:00 ברמת אלון, קישור ב WAZE "פינה בעיר רמת אלון חיפה".

פרטים נוספים: בקבוצת "בשבילי רק  (ב)חיפה – שבילים, מסלולים, פינות טבע בעיר" בפייסבוק, בניהולה של ענבל חן ברגב

https://m.facebook.com/profile.php?id=2787205004828441&ref=content_filter

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות