נמשכות עבודות השדרוג במרכז המסחרי סביניה בקריית ביאליק. הצפי לסיום: תחילת ספטמבר, לפני החגים

עבודות השיפוץ במרכז סביניה בקריית ביאליק, נמצאות בעיצומן: בשבועות הקרובים יסתיימו עבודות השלמת הריצוף ויותקן ציפוי קירות סביב הרחבה המרכזית

עבודות השיפוץ והשדרוג במרכז המסחרי סביניה הגיעו לקראת השלב הסופי. בשבוע האחרון החלו בריצוף הרחבה הצפונית וריצוף המדרכות בצד של רחוב השקדים. כמו כן, מתבצע ריצוף הקומה השנייה.

על הקיר המרכזי הפונה לרחוב קרן היסוד הותקן ציפוי מתחתי  דקורטיבי וייחודי, העמודים התומכים צופו בלוחות שיש. בפסאג' הדרומי הקיר צופה בלוחות מאוירים בעצים המשרים אווירה של ריענון ורוגע.

בשבועות הקרובים יסתיימו עבודות השלמת הריצוף ויותקן ציפוי קירות סביב הרחבה המרכזית. מעל בתי העסק במרכז המסחרי סביניה הותקן בסיס אחיד להסתרת המזגנים ותשתיות חשמל שעליו בהמשך יותקן  הציפוי שיסב למרכז מראה מודרני.

גם עבודות שדרוג ברחוב קרן היסוד נמשכות במרץ . את עבודות השדרוג במרכז המסחרי סביניה מבצעת החברה הכלכלית קריית ביאליק. העבודות עתידות להסתיים עד חודש ספטמבר, כך שתושבי העיר יוכלו ליהנות לקראת חגי תשרי מהמרכז המחודש והמזמין.

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות