עיריית קריית ביאליק אישרה תקציבי פיתוח על סך כ – 5 מיליון שקלים, שיושקעו במוסדות חינוך ושדרוג המרחב הציבורי

מעל 5 מיליון שקל אישרה ועדת הכספים בעיריית קריית ביאליק לטובת פיתוח בעיר, הכולל בניית כיתות אקוסטיות, מיזוג בבתי ספר, הסדרת חניות בעיר, סימון כבישים, תאורות רחוב ועוד

ועדת הכספים בעיריית קריית ביאליק, בישיבתה האחרונה מהתאריך 4.12.2023, אישרה תקציבי פיתוח בגובה של מעל 5 מיליון שקלים. בין השאר אישרה הוועדה תקציב להקמת כיתות נגישות אקוסטיות על סך 96,600 שקל בבתי ספר אורט קריית ביאליק, חטיבת ביניים אורט אפק וגן הברושים עבור ילדים כבדי שמיעה.

לטובת חידוש סימון כבישים ומדרכות אושר תקציב של כ – 94,986 שקלים, כאשר המימון יגיע ממשרד התחבורה וקרן סלילה. לטובת שיקום ושדרוג כבישים ומדרכות הוחלט על הקצבת 300,000 שקל שיגיעו מקרן סלילה.  הועדה אישרה תקציב ייחודי להצטיידות עבור בית הספר צלילים על סך 345,000 שקל. מדובר בבית הספר לילדים תקשורתיים, כאשר רוב תקציב ההצטיידות יגיע מהמוסד לביטוח לאומי. כמו כן, אושר תקציב להסדרת חנייה בסמוך למרכז פיסג"ה בצור שלום על סך 200,000 שקל שיגיע מקרן סלילה. הועדה אישרה תקציב מיוחד לתכנון בית הספר ביאליק שיוקם במיקומו החדש ברחוב אושה. בתכנון יושקעו 650,000 שקל שיגיעו מקרן השבחה.

בכוונת העירייה להחליף את צי הרכב שלה  ברכבים חשמליים, דבר שיחסוך לרשות כסף רב וימשיך את ה"מגמה הירוקה" אשר תקטין את הזיהום . לצורך כך אושר תב"ר על סך 1.3 מיליון שקלים שיגיעו מקרן עודפי תבר"ים (תקציבים בלתי רגילים).

הוועדה אישרה הגדלת תקציב לטובת השלמת פרויקט שילוט מואר על סך 1 מיליון שקלים שיגיע מקרן השבחה. בכך יושלם פרויקט החלפת שלטי רחוב. כמו כן יוגדל תקציב בלתי רגיל של שדרוג שלב ב' ברחוב החרושת באזור התעשייה על סך חצי מיליון שקל אשר יגיע מקרן סלילה.

העירייה תשקיע 300,000 שקל במיזוג מוסדות ציבור וחינוך ו – 300,000 שקל בעבודות שדרוג של שטחים ציבוריים פתוחים ברחבי העיר.

מהעירייה נמסר: "אנו ממשיכים לשדרג תשתיות ולפעול למען התושבים".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות