מרכז מסחרי חדש בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק – "אפקה סנטר" יחל לפעול בתחילת 2024

שכונת "נאות אפק" בקאיית ביאליק ממשיכה לצמוח ולהתפתח ובקרוב יהיה לה מרכז מסחרי חדש וגדול

לאחר אכלוס של כ – 2000 יח"ד בשכונת "נאות אפק", הקמת בתי ספר מיתרים וצלילים, 17 גני ילדים, 9 מעונות יום, 2 אולמות ספורט ובית כנסת, הגיע תורו של המרכז המסחרי. המרכז המסחרי החדש "אפקה סנטר" יחל לפעול בתחיל שנת 2024. המרכז הוקם על שטח של כ – 6 דונם בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן, קרוב לכניסה הדרומית לשכונה החדשה.

בראייה אדריכלית המרכז תוכנן כך שיהווה מוקד משיכה לתושבי השכונה עם נגישות מרבית להולכי רגל, רוכבי אופניים ואימהות עם עגלות ילדים. כדי לשמור על בטיחותם של הבאים ושבים ולהפריד בין תנועת המכוניות ומבקרי המרכז הבאים ברגל,  נבנתה קומת החנייה התת קרקעית המכילה כ- 100 מקומות חנייה. בימים אלו מוקם בסמוך למרכז המסחרי גשר להולכי רגל ורוכבי אופניים שיחבר את שכונת נאות אפק לשכונת צור שלום הוותיקה.

המרכז מתנשא לגובה של 4 קומות בשטח של כ- 9000 מ"ר, כאשר 2 הקומות הראשונות הן קומות המסחר ו – 2 הקומות העליונות הן קומות המשרדים.

שטחי תעסוקה ומסחר תוכננו כדי להכיל שימושים מגוונים. עד כה נחתמו הסכמי השכירות עם 3 קופות החולים: כללית, מכבי ולאומית, עם סופרמרקט AM-PM , סופרפארם, חדר כושר Icon  מבית הולמס פלייס  , החמניה, לה גופרה, עידן 2000, קפה נינה ועוד. בהמשך ייפתחו במרכז בתי קפה,  מסעדות, מאפיות ובתי עסק נוספים. המשרדים בקומות העליונות פורסמו למכירה.

גג הבניין אף הוא יהיה פונקציונאלי וישמש לג'ימבורי ופעילות אקטיבית תחת כיפת השמיים, בתי קפה באוויר הפתוח ושימושים נוספים. לפיכך המעליות תוכננו להגיע לגג הבניין כדי לאשר נגישות לבעלי צרכים מיוחדים.

יזם המרכז המסחרי החדש הוא חברת "סלע בינוי" ואדריכל הפרויקט הוא גיא ארבל מחברת "אורן מ.א.ז. אדריכלים בע"מ".

השבןע, קיימה הנהלת העירייה יחד עם הנהלת הפרויקט סיור עבודה במרכז החדש כדי להתרשם מקרוב מהמקום.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "באירוע הנחת אבן הפינה לשכונת נאות אפק לפני כעשור אמרתי שמי שרוכש דירה בשכונה משקיע במניה בטוחה. הביקוש הגובר לדירות בשכונה מוכיח כי צדקתי. הפעלת המרכז המסחרי תאפשר לתושבי השכונה לקבל את כל השירותים בתוך השכונה בלי להניע את הרכב".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות