תלמידי אורט קריית ביאליק נבחרו לייצג את העיר בתוכנית "שגרירי העתיד"

תלמידי אורט קריית ביאליק רכשו כלים ומיומנויות שיאפשרו להם ליטול חלק בהסברה ישראלית בעולם, זאת במסגרת התוכנית "שגרירי העתיד" של משרד החוץ ומכון יעדים

תלמידי קריית החינוך אורט קריית ביאליק נבחרו לייצג את העיר בתוכנית "שגרירי העתיד" של משרד החוץ ומכון יעדים. במסגרת התוכנית למדו בני הנוער על הקשר בין מיתוג אישי, מיתוג יישובי ומיתוג מדיני. התלמידים רכשו כלים ומיומנויות שיאפשרו להם ליטול חלק בהסברה ישראלית בעולם. במהלך הקורס הם השתתפו ביום עיון במשרד החוץ בירושלים ופיתחו מיזמים חדשניים לקידום ההסברה במטרה לשפר את תדמיתה של מדינת ישראל בעולם בעת מלחמת "חרבות ברזל".

בין היוזמות שפיתחו הן שימוש בקהילת הגיימרים להסברה ישראלית, פיתוח מציאות מדומה הממחישה את חטיפת הישראלים ב – 7 באוקטובר ויוזמות דיפלומטיות נוספות.

המיזמים יוצגו בתחרות הארצית שתתקיים במשרד החוץ בשבועות הקרובים. הנהלת בית הספר יחד עם הנהלת העירייה חילקו לתלמידים תעודות סיום הקורס החתומות על ידי שר החוץ ישראל כץ.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות