אחוז הצבעה נמוך בכל הארץ ובחיפה. יונה יהב: "צאו להצביע ולקבוע את עתידה של חיפה כעיר חופשית"

גם בחיפה נרשם הבוקר אחוז הצבעה נמוך. יונה יהב, המועמד המוביל בסקרים הצביע סמוך לביתו בדניה וקורא: "זה יהיה הקאמבק הגדול של השפיות ושל חיפה היפה והליברלית"

אחוז צבעה נמוך נרשם בכל הקלפיות בחבי הארץ היום בבחירות המוניציפליות. נתון נמוך נרשם גם בחיפה, שם מתמודדים 12 מועמדים לראשות העיר. בחיפה נכון ל-10.00 בבוקר נרשמו רק 4 אחוזי הצבעה.

יונה יהב, ראש העיר חיפה לשעבר והמועמד המוביל בכל הסקרים בבחירות הנוכחיות לראשות העיר, הצביע הבוקר בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת דניה ביחד עם רעייתו רבקה ובנותיו אורטל ושירן.

בהצהרה לתקשורת אמר יהב: "זהו בוקר טוב מחיפה היפה והליברלית! זהו בוקר של חגיגה לדמוקרטיה ותקווה לחיפה. בוקר שבו אנו מתחילים לתקן את חמש השנים הרעות שעברו על העיר.

"אני קורא לכל בעלי זכות הבחירה בחיפה לצאת, להצביע ולקבוע את עתידה של חיפה כעיר חופשית, סובלנית ואהובה כמו שאנחנו מכירים אותה. רק הצבעה ליונה יהב בפתק הצהוב ולחיפה שלנו בפתק הלבן מבטיחה זאת.

"זה יהיה הקאמבק הגדול של השפיות ושל חיפה היפה והליברלית. אני אחזור ויחד איתי התקווה של חיפה".

 

צילום: מטה יונה יהב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות