קריית ביאליק מתחדשת בימים אלו בשילוט רחובות מודרני ומואר

בימים אלו מתבצע בקריית ביאליק פרויקט רחב היקף של החלפת שילוט הרחובות לשילוט מודרני. כל זאת עם טוויסט: לכל שכונה יש צבע שילוט שונה

בימים אלו מתבצע ברחבי קריית ביאליק פרויקט רחב היקף של החלפת שילוט הרחובות לשילוט מודרני ומואר. לפרויקט החלפת השילוט קדמה עבודה מעמיקה ויסודית של רישום רחובות העיר בשפות העברית והאנגלית בהתאם לנתוני משרד הפנים.

קריית ביאליק חולקה לאשכולות (שכונות) כאשר כל אשכול קיבל צבע שילוט שונה. חלוקת העיר לאשכולות לפי הצבעים השונים תואמת גם למפה העירונית שפרסמה העירייה לפני מספר שנים והיא כוללת גם את השכונות החדשות ואת ההרחבה העתידית של אזור התעשייה.

השילוט המואר יקבל את האנרגיה החשמלית מהתאים הסולאריים במקומות בהם אין אפשרות לקבל הזנה מעמודי החשמל. הפרויקט מבוצע על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק ועלותו נאמדת בכ -2.5 מיליון שקלים.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות