פרשה מזעזעת בקצרין: אם חד- הורית נאנסה באכזריות ע"י מספר נערים מהישוב, שבאותו זמן כלאו את בנה במקלט ושבו ודקרו אותה

שני נערים מקצרין נעצרו בחשד לאונס אכזרי של אם חד הורית מהישוב, בשנות ה-40 לחייה, כשבזמן האונס הם כלאו את בנה הקטן במקלט סמוך

המשטרה חוקרת פרשת אונס מזעזעת ואכזרית שאירעה, ככל הנראה לפני כעשרה ימים בקצרין שברמת גולן. שני נערים בני 16 נעצרו בימים אלו בחשד שאנסו אישה בשנות ה-40 לחייה – אם חד הורית.
הפרשה הגיעה לידיעת המשטרה לאחר שהאישה סיפרה לאחד התושבים כי בזמן האונס, הנערים כלאו את בנה במקלט באחד הבניינים במקום. התושב לקח את האישה להגיש תלונה ומשנודע לשני הנערים על התלונה למשטרה, הם הגדילו לעשות ושבו לקורבן ואיימו עליה ודקרו אותה ברגלה.
נבדק חשד כי באונס האכזרי לקחו חלק נערים נוספים מהישוב.
גורמי רווחה מלווים את האישה ובנה וידוע כי מצבה הנפשי קשה מאוד.
בצעד יוצא דופן ובעקבות גל שמועות בישוב, ראש מועצת קצרין שלח הודעה לתושבים בה כתב: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב ונמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים".
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות