קריית ביאליק מקימה סיירת רחפנים, שהמפעילים בה יהיו תושבים שיעברו הכשרה

בעקבות המצב הבטחוני: עיריית קריית ביאליק מקימה סיירת רחפנים שמפייליה הם תושבים מתנדבים בעלי רישיון להפעלת רחפנים. בכוונת עיריית קריית ביאליק לרכוש 6 רחפנים תרמיים בעלי מערכת לראיית לילה המצוידים במערכות GPS מתקדמות

בעקבות המצב הבטחוני ומלחמת "חרבות ברזל" פרסמה עיריית קריית ביאליק קול קורא לתושבי העיר בעלי רישיון להפעלת רחפנים, המאושר על ידי רשות התעופה האזרחית המעוניינים לקחת חלק בפעילות הסיירת. מטרת הסיירת לתת מענה מידי באיתור נפילות ומפגעים בעת חירום ולשמור על ביטחונם האישי של התושבים בשגרה. בכוונת עיריית קריית ביאליק לרכוש 6 רחפנים תרמיים בעלי מערכת לראיית לילה המצוידים במערכות GPS מתקדמות שיתפרסו מעל שמי הקרייה ויכסו את כל גזרות העיר.

סיירת הרחפנים המקומית תפעל על בסיס מתנדבים אשר יעברו גיבוש ואימון במפגשים השבועיים. הסיירת תאפשר תיעוד  אווירי בזמן אמת של האתרים הרלוונטיים, סיוע לכוחות הביטחון לגיבוש תמונת המצב ואופן הטיפול  בו, פעולות האבטחה והביטחון השוטפות. בעת חירום הרחפנים יזהו את אזורי הפגיעה, יבדקו את נתיבי הגישה לאתר הפגיעה, יזהו שריפות ויסייעו במידת הצורך באיתור הנפגעים והלכודים. הסיירת כפופה לקב"ט העירייה ומתנדבי הסיירת יעבדו בשיתוף עם פיקוד העורף וצוותי הביטחון העירוניים.

מהעירייה נמסר כי היא רואה במתנדבי הסיירת מכפיל כח משמעותי שיאפשר לקבל מידע מהימן בזמן אמת, דבר שיסייע בתהליך קבלת החלטות.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות