סמנכ"לית משרד הבריאות, איילת גרינבאום אריזון, ביקרה בקריית ביאליק כאורחת אשכול המפרץ

איילת גרינבאום אריזון, סמנכ"לית משרד הבריאות, האחראית על תפעול מכלולי האוכלוסייה בחרום ביקרה בקריית ביאליק כדי להתרשם מעבודתו של מכלול האוכלוסייה


איילת גרינבאום אריזון, סמנכ"לית בכירה לתכנון אסטרטגי וכלכלי במשרד הבריאות והאחראית על תפעול מכלולי האוכלוסייה בחרום ביקרה בקריית ביאליק כדי להתרשם מעבודתו של מכלול האוכלוסייה.

סמנכ"לית משרד הבריאות הייתה האורחת של אשכול המפרץ שבחר בקריית ביאליק כדי להציג את המכלול לדוגמא.

מכלול באוכלוסייה נועד לטפל בצרכים הדחופים של האוכלוסייה בתחום הרווחה, הבריאות, הדת, פינוי וקליטה של מפונים, פינוי וטיפול בחללים בעת חרום. המכלול מופעל בחרום על בסיס אגף הרווחה ברשות המקומית.

מנהל אגף הרווחה ומנהל מכלול האוכלוסייה, עו"ס עומר בן ארצי, הציג לאורחים את פעילות המכלול על כל תאיו ואת האתגרים והסוגיות העולות בעת הזו של ימי שגרה לצד המלחמה המאפשרים התארגנות וזמן להעלאת הבעיות ומציאת פתרונות.

סמנכ"לית משרד הבריאות, איילת גרינבאום אריזון, התרשמה עמוקות מהגישה המערכתית הרחבה והבטיחה לסייע בפתרון הסוגיות שהועלו בפגישה בנוגע לקבל נתונים מעודכנים ממשרדי הממשלה בנוגע לאוכלוסיות המיוחדות. 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות