פרויקט "המטרופן" יוצא לדרך בקריית ביאליק

סוכם כי משרד התחבורה באמצעות חברת "חוצה ישראל" יחל בהקמת שביל אופניים בקריית ביאליק כחלק מפרויקט "המטרופן". מדובר בפרויקט מטרופוליני של הקמת שבילי אופניים העובר דרך 5 רשויות מקומיות: קריית ביאליק, קריית אתא, קריית ים, קריית מוצקין וחיפה

בפגישה של הנהלת עיריית קריית ביאליק עם מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, סוכם כי משרד התחבורה באמצעות חברת "חוצה ישראל" יחל בהקמת שביל אופניים בקריית ביאליק כחלק מפרויקט "המטרופן".

פרויקט "המטרופן" הינו פרויקט מטרופוליני של הקמת שבילי אופניים העובר דרך 5 רשויות מקומיות: קריית ביאליק, קריית אתא, קריית ים, קריית מוצקין וחיפה. הפרויקט יאפשר רכיבה לאורך אזורי הפנאי, התעסוקה ומוסדות החינוך וייצור תשתית רציפה ובטוחה לרוכבי אופניים.

הפרויקט יסייע בהפחתת זיהום האוויר ובעידוד הרכיבה על אופניים בקרב התושבים. כמו כן, הפרויקט ייצור קישוריות טובה ומהירה בין אמצעי התחבורה  הציבורית השונים במטרופולין: רכבת ישראל, המטרונית, האוטובוסים והרכבל.

בקריית ביאליק הפרויקט יעבור בדרך רבין  ודרך בגין ויקשר את דרך עכו (כביש 4) לגבעת הרקפות. הפרויקט יוקם בצידה הדרומי של דרך רבין ובצידה המזרחי של דרך בגין. השביל יתחבר לשביל רוכבי האופניים ההיקפי סביב גבעת הרקפות. בשבועות הקרובים תחל חברת "חוצה ישראל" בהקמת שביל רוכבי אופניים החל מכביש 4 לכיוון גבעת הרקפות.

בנוסף לכך סוכם בפגישה במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים כי במסגרת העבודות ישופץ מקטע של טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה)  בין רחוב לנדאור לבין רחוב העמקים.  כמו כן, טיילת הגדורה תוארך צפונה ותחובר לשביל נחל נעמן ובכך יושלם פרויקט טיילת הגדורה העוברת לכל אורכה של קריית ביאליק.

פרויקט נוסף שימומן על ידי משרד התחבורה לפי בקשת ראש העיר אלי דוקורסקי הינו השלמתו של המיגון האקוסטי לאורך כביש 22 באזור שכונת שער הרקפות.

 

צילום: יניב אזולאי

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות