משלחת ראשי ערים מפורטוגל ביקרה בקריית ביאליק, כדי ללמוד על תכניות מתקדמות הפועלות בעיר

קריית ביאליק ועוד מספר רשויות נבחרות נבחרו מטעם השלטון המקומי לארח משלחת מיוחדת של 13 ראשי ערים מפורטוגל. לקריית ביאליק המשלחת הגיעה כדי להכיר מקרוב את הפרויקט "עיר ללא אלימות"

13 ראשי ערים מפורטוגל ביקרו בקריית ביאליק. המשלחת הגיעה לארץ כאורחת מרכז השלטון המקומי ובמהלך שהייתם בישראל ביקרה המשלחת במספר ערים נבחרות ובהן קריית ביאליק, כדי ללמוד על החדשנות בשלטון המקומי, "ערים חכמות" ותוכניות חינוך המכוונות נגד אלימות. לקריית ביאליק המשלחת הגיעה כדי להכיר מקרוב את הפרויקט "עיר ללא אלימות". המשלחת התארחה במרכז הצעירים ושמעה הרצאה מפיו של מנהל אגף הקהילה חיים אליאס, בנוגע לתוכניות המתקיימות בקריית ביאליק במסגרת הפרויקט.

בין השאר הוצג בפני האורחים פרויקט העסקת שמרים במערכת החינוך, הפעלת סיירת הורים ופעילויות חינוכיות נגד צריכת סמים ואלכוהול. חברי המשלחת הפורטוגלית הביעו עניין רב בנושא ולאחר ההרצאה התקיים דיון פורה.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "לא בכדי נבחרה קריית ביאליק לארח את המשלחת מפורטוגל לצד העיריות החזקות כגון ירושלים ותל אביב. אני מודה למרכז השלטון המקומי שבחר בנו כנציגי הפרויקט "עיר ללא אלימות" כדי לשווקו בפני האורחים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות