מקום ראשון לנבחרת "אחריי טק" בקריית אתא במסגרת התחרות הארצית בהאקתון Social Impact

חניכי קבוצת "אחריי-טק" בקריית אתא רשמו הישג וזכו במקום ראשון בתחרות ארצית בה השתתפו תלמידים מכל הארץ. במסגרת התחרות התבקשו בני הנוער לבחור בעיה חברתית בוערת ולייצר פתרון טכנולוגי המשפר את פני החברה

 

חניכי קבוצת "אחריי-טק" בקריית אתא השתתפו בהאקתון Social Impact עם תלמידים מכל הארץ. במסגרת התחרות התבקשו בני הנוער לבחור בעיה חברתית בוערת ולייצר פתרון טכנולוגי המשפר את פני החברה הישראלית כאשר הקבוצה של קריית אתא זכתה במקום הראשון.

השבוע התקיים מפגש של חניכי התנועה אשר לומדים תכנות, בינה מלאכותית, יזמות ועוסקים בהכנה לשירות משמעותי ביחידות הטכנולוגיות של צה״ל. במפגש הציגו שלושת הקבוצות של החניכים את תוצרי ההאקתון בו זכו במקום הראשון.

קבוצה אחת הציגה פתרון לדוד שמש חכם, שיודע לחזות מה תהיה הטמפרטורה של המים בדוד. הקבוצה שנייה הציגה שאלון שהם פיתחו כדי לסייע לילדים בכיתות מעבר (ו' ו- ט') לבחור את המגמה המתאימה להם והקבוצה השלישית הציגה חדר בריחה אינטראקטיבי שמחליף את הלימוד בכיתה בשילוב בינה מלאכותית.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות