בליץ אכיפה גדול אתמול בפנצ'ריות ומוסכים בנהריה והאזור עם לוחמי יס"מ, כלבנים ואנשי מס הכנסה ומשרד התחבורה

במבצע אכיפה נרחב של משטרת נהריה אתמול, בתחום הרישוי בשת"פ משרד התחבורה, מע"מ ומס הכנסה בנהריה והסביבה נרשמו קנסות ל- 4 עסקים בהיקף של מאות אלפי שקלים

שוטרי תחנת נהריה בשת"פ לוחמי יס"מ, כלבנים, משרד התחבורה מס הכנסה ומע"מ, ערכו אתמול מבצע רישוי בכפר מזרעה ובעיר נהריה.
במוסך בכפר מזרעה, מס הכנסה ומע"מ איתרו העלמות מס באמצעות קבלות שאינם תקניות וניהול ספרים לא תקין. על הבעלים הושת קנס במקום בסך 8200.00 שקל. והוא זומן לחקירה. זימון לחקירה ביחידה.
בפנצ'ריה בכפר מזרעה, משרד התחבורה השית על הבעלים קנס בסך 80 אלף שקל בגין עבודה ללא היתר מתאים. בנוסף, מס הכנסה השית קנס בגובה 300 אלף שקל בגין איתור העלמות מס מהותיות בפעם השנייה.
בפנצ'ריה בנהריה, משרד התחבורה השית במקום על הבעלים קנס בסך 80 אלף שקל על עבודה ללא היתר מתאים.
בפנצ'ריה נוספת בנהריה, משרד התחבורה השית על הבעלים קנס בסך 80 אלף שקל בגין פעילות ללא היתר.
במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה משולבת ככלי אפקטיבי בלחימה בתופעות פשיעה ובתופעות נוספות לצד ההליך הפלילי. שילוב הזרועות בין כלל גופי האכיפה מבוצע בהובלת משטרת ישראל ומהווה נדבך נוסף בחיזוק אמון הציבור ובביסוס שלטון החוק".
צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות