תלמידי אורט ביאליק קיימו מפגש בזום עם תלמידים מגרמניה להסביר את צדקת דרכה של ישראל

תלמידי אורט קריית ביאליק במאמץ הסברה: קיימו מפגש וירטואלי עם תלמידי בית הספר, וון ת'אדן מהיידלברג בגרמניה כדי להציג  את תמונת המצב האמיתית

כבר 16 שנה מתקיים בקריית ביאליק פרויקט חילופי בני נוער עם בית הספר אליזבט וון ת'אדן מהיידלברג, גרמניה. מדובר בבית ספר פרטי נוצרי אוהד ישראל המחנך לערכי פלורליזם, פתיחות וסובלנות.

כדי להציג את הסיפור האמיתי של הטבח הנורא שאירע ב – 7 באוקטובר שבמהלכו נרצחו כ – 1400 ישראלים, נחטפו על ידי מחבלי החמאס כ – 240, התגייסו תלמידי אורט קריית ביאליק למפגש ההסברה.

במהלך המפגש הציגו התלמידים הישראלים יחד עם מוריהם, לי ישראלי ויוני מכלין, את היסטוריית הסכסוך הישראלי פלסטיני, את אירועי השבת השחורה ואת המערכה הצודקת בעזה שהחלה כתגובה למתקפת הטרור הבלתי אנושית.

התלמידים הישראלים ענו על שאלות שהופנו אליהם על ידי התלמידים הגרמנים ותיקנו את העיוותים העובדתיים של התקשורת המערבית. התלמידים הישראלים ספרו איך חייהם השתנו בן רגע והחיים בצל המלחמה. כל המשתתפים ציינו כי ברצונם לחזור ולהיפגש כדי ללמוד ולהבין לעומק את המתרחש בישראל.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות