ילדי בית הספר "ביאליק" מקריית ביאליק משתתפים בפרויקט שיתוף הציבור – הקמת מרחב הדגמת חזון הגדורה

כיתת המדעים של בית הספר "ביאליק" בקריית ביאליק זכתה לקחת חלק בתהליך שיתוף הציבור לתכנון עתידי של 'מרחב הדגמת חזון' הסמוך לנחל גדורה

מתי בפעם האחרונה יצאתם לטבע הקרוב לבית באמצע היום כחלק מיום לימודים או העבודה?

בית ספר היסודי 'ביאליק' בקריית ביאליק,  ממוקם בסמיכות לנחל גדורה ועל כן כיתת המדעים של בית הספר זכתה לקחת חלק בתהליך שיתוף הציבור לתכנון עתידי של 'מרחב הדגמת חזון' הסמוך לגדורה.

את תהליך שיתוף הילדים, מובילה אדר׳ ענת הורוביץ הראל, בשיתוף ״העירה״, עיריית קריית ביאליק ואיגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה והנהלת בית הספר.

המפגש התמקד בנחלים עירוניים, בפיתוחם ובהיכרות עם מרחב הגדורה הייחודי לקרית ביאליק. הילדים מסגרו חוויות במקום דרך צילומים ושיתוף. בהמשך הפרויקט לאחר ההיכרות עם המקום , יפותחו גם הצעות להתערבויות וחוויות, שישולבו בתהליך התכנון של מרחב ההדגמה.

בסבב הסיום התלמידים שתפו שחווית הלמידה בחוץ, ההיכרות עם המקום והאינטראקציה עם הכיתה היו משמעותיות.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות