תלמידי בית ספר "צלילים" לילדים תקשורתיים בקריית ביאליק הכינו מארזי שי מרגשים לחיילים וכוחות הביטחון

תלמידי בית ספר "צלילים" בקריית ביאליק בו לומדים ילדם על רצף האוטיזם הכינו 25 מארזי שי מרגשיםכאות הוקרה ותודה למשרתי צה"ל וכוחות הביטחון ששותפים למאבק המלחמתי ולהשבת החטופים

תלמידי בית ספר "צלילים" בקריית ביאליק בו לומדים ילדם על רצף האוטיזם הכינו מארזי שי מפנקים כאות הוקרה ותודה למשרתי צה"ל וכוחות הביטחון ששותפים למאבק המלחמתי ולהשבת החטופים. התלמידים בחרו במשרתי כוחות הביטחון ממעגל קרבה ראשונה של התלמידים וצוות בית הספר והכינו 25 ערכות שי.

המארזים כללו כוס טרמית ממותגת עם שם המשרת ומגן דוד, ספר תהילים ממותג עם שם אישי, ערכת שוקולד במיתוג ועיצוב ייחודי שהכינו התלמידים, מחזיקי מפתחות וערכת מטבעות שוקולד ממותגת.

במהלך הכנת ערכות השי התלמידים עיצבו ומיתגו את המוצרים, הכינו אריזות מקוריות ועיטורי קישוט למתנות.

מנהלת בית הספר אדווה מור מסרה : "אני גאה בתלמידיי שנרתמו למשימה וניגשו למלאכה עם המון  מוטיבציה, אהבה ויצירתיות. זוהי חלקנו במאמץ המלחמתי".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות