נהג אוטובוס בטבריה נפגע בעיניו מידוי אבנים, הסיבה: דרש מנוסע לקפל את הקורקינט

איגוד התחבורה בכוח לעובדים: האלימות בתחבורה הציבורית לא פוסקת ובמשרד התחבורה בוחרת דווקא עכשיו לפגוע בסמכויות עובדי התחצ ולהתיר את דמם

נהג חברת סופרבוס בטבריה הותקף אמש (23.1.24) בידי נוסעים שיידו אבנים על חלונות האוטובוס. הנהג פונה לטיפול לאחר שנחבל בעיניו משברי זכוכיות. לנוסעים שלום .

סמוך לשעה 23:00 עלה לאוטובוס נער עם קורקינט חשמלי. הנהג ביקש ממנו לקפל את הקורקינט כנדרש. לאחר שהנער סירב, הורה הנהג לנער לרדת. מספר תחנות לאחר מכן, חיכו לנהג מספר נערים, חבריו של הנער ויידו אבנים על זגוגיות האוטובוס. נזק נגרם לאוטובוס. הנהג פונה לטיפול. תלונה תוגש במשטרת טבריה.

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: האלימות כלפי עובדי התחצ לא פוסקת. נהגים ופקחים. במקום לחזק את עובדי התחצ, בוחרים במשרד התחבורה דווקא להפקירם ולצמצם את מספר הפקחים העולים למשמרת למשל.

עובדי התחבורה הציבורית היו הראשונים להתייצב לשרת את הציבור ב-7/10 והמשיכו לעשות זאת תחת ירי רקטות ואיומים. מאז, במקום הכרה בהם, האלימות כלפי עובדי תחצ רק עולה.

הגיע הזמן להכיר בעובדי התחצ כעובדי ציבור, כפי שהם באמת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות