מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, הגיע לפגישת עבודה בקריית ביאליק עם הנהלת העירייה

אלוף רפי מילוא, הגיע לפגישת עבודה בקריית ביאליק יחד עם צוותו ונפגש עם הנהלת העירייה. הוצגו מוכנות הרשות לחירום ואת העשייה הרבה בתחום הביטחון הן בשגרה והן בחירום

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, הגיע לפגישת עבודה בקריית ביאליק יחד עם צוותו ונפגש עם הנהלת העיריה ובעלי תפקידים האחראים על שעת חירום ברשות.

בפגישה הציגה הנהלת העירייה בפני האלוף את מאפייני העיר קריית ביאליק ואת ייחודיותה, את מוכנות הרשות לחירום ואת העשייה הרבה בתחום הביטחון הן בשגרה והן בחירום. בין השאר צוין כי מדי שנה זוכה העיר ב -5 כוכבי יופי עבור החזקת מקלטים ציבוריים, אתר האינטרנט לשעת חירום זכה בתחרות הארצית במקום הראשון, מערך המתנדבים הפעיל המתרגל על בסיס קבוע את התרחישים האפשריים יחד עם עובדי העירייה ותאגידים עירוניים בשיתוף משטרת ישראל ופיקוד העורף.

בפגישה נדונו יעדי שירות והטמעתם, הפעלת מערכת שליטה ובקרה לניהול מידע, תרגול מכלולי חירום, טיפוח מערך המתנדבים והכשרתם.אלוף מילוא ביקר במרכז ההפעלה לשעת חירום שהוקם לפני כשלוש שנים וכבר הספיק להיות בשימוש נרחב על ידי פיקוד העורף בתקופת הקורונה.

בפגישתו עם הנהלת עיריית קריית ביאליק סקר אלוף מילוא את המצב הבטחוני ואת תרחישי הייחוס. בפגישה סוכם על העמקת שיתופי הפעולה והמשך התרגולים המשותפים של העירייה ופיקוד העורף.

 

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

 

בתמונה: מימין לשמאל: אלוף פיקוד העורף רפי מילוא , מפקד הנפה אל"מ במיל' ארז הדרי, מח״ז חיפה , סא״ל דניאל נהרי

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות