בעקבות פנייתו של ראש עיריית קריית ביאליק לנתיבי איילון – צומת צבר ישודרג, בשל ריבוי התאונות במקום

בעקבות ריבוי תאונות הדרכים בצומת צבר, המחבר בין קריית ביאליק ודרך עכו, שלח אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, מכתב לנתיבי איילון וביקש שיבוצעו עבודות שימנעו את המצב. נתיבי איילון, ענו בחיוב 

בעקבות ריבוי תאונות הדרכים המתרחשות בצומת צבר, צומת המחבר בין קריית ביאליק, קריית מוצקין וכביש דרך עכו, פנה ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי למנכ"לית חברת "נתיבי איילון" תת אלוף במיל' אורלי שטרן עם הבקשה לבצע שינוי בהסדרי התנועה בצומת המסוכן. דוקורסקי ציין במכתבו כי צומת צבר הנמצא על כביש 4 אינו בתחום העיר קריית ביאליק אך מהווה אחת הכניסות הראשיות של העיר. בצומת צבר מתרחשות תאונות דרכים לעיתים קרובות, בעיקר בקטע הפניה לבאים מצפון לכיוון קריית ביאליק. דוקורסקי הדגיש במכתבו כי ריבוי התאונות מצביע על כשל אפשרי בתפקוד הצומת וביקש מהחברה לבחון באופן מעמיק ומקצועי את מופעי הרמזורים, הסדרים גאומטריים של הצומת ומסלולי הנתיבים.

ביום רביעי האחרון (14.6.2023) התקבלה תשובה מחברת "נתיבי איילון". בתשובתה מסרה מנכ"לית החברה, אורלי שטרן כי רק לאחרונה קיבלה חברת "נתיבי איילון" לידיה את רשות התמרור מחברת "יפה נוף". בימים הקרובים גם האחריות על ניהול הרמזור בצומת צבר עוברת באופן מלא לחברת "נתיבי איילון" לרבות ניהול ובקרה.

שטרן ציינה כי "נתיבי איילון" בחנה מספר חלופות לשיפור מצב הצומת ובמיוחד נותחה סוגיית התאונות שבפנייה לקריית ביאליק מצפון והבלבול הקיים בין הפונים לבין הממשיכים ישר – הדבר גורם לתאונות. לאחר בדיקת המצב הקיים ובחינת החלופות האפשריות הוחלט על שינוי מיקום קו העצירה לנוסעים דרומה כדי להבהיר לנהגים את ההפרדה בין שתי התנועות.

שטרן: "חברת 'נתיבי איילון' נמצאת בשלבי התקשרות מול משרד המתכננים לצורך תחילת התכנון ובהמשך ביצוע הפתרון".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות