צעירים נסחפו על אבוב בעומק הכנרת: בת 18 נפצעה וחולצה

החובשים בסירת הטיפול נמרץ של מד"א בכנרת חן סטפמן ואנס עואודה: "חברנו עם הסירה שבתוכה ישבה הנערה כשהיא כאובה וסובלת מחבלה בגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל משככי כאבים וכאשר מצבה השתפר העברנו אותה מהסירה שהיא הייתה בה אלינו לסירת הטיפול נמרץ של מד"א"

אתמול בצהרי שבת דווח על 2 צעירים שנפצעו על אבוב כק"מ בתוך הכנרת מול חוף מגדל. חובשים ופראמדיקים בסירת הטיפול נמרץ של מד"א בכנרת העניקו טיפול רפואי בתוך הכנרת ולאחר חבירה עם אמבולנס של מד"א במעגן הלידו פינה הצוות למרכז רפואי צפון (פוריה) נערה בת 18 במצב קל-בינוני עם חבלה בגפיים.
החובשים בסירת הטיפול נמרץ של מד"א בכנרת חן סטפמן ואנס עואודה: "קיבלנו ממוקד מד"א את הדיווח על הנערה שנפצעה ומיד יצאנו בשיט מהיר לעומק הכנרת. חברנו עם הסירה שבתוכה ישבה הנערה כשהיא כאובה וסובלת מחבלה בגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל משככי כאבים וכאשר מצבה השתפר העברנו אותה מהסירה שהיא הייתה בה אלינו לסירת הטיפול נמרץ של מד"א והוצאנו אותה החוצה לחוף תוך כדי המשך טיפול רפואי. העברנו אותה לאמבולנס מד"א שהמתין לנו במעגן ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה יציב. הנער השני לא נזקק לטיפול רפואי."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות