הצוות שנלחם למען איכות הסביבה באזור מפרץ חיפה

"השלכת פסולת, זיהום נחלים, שימוש ברעש שלא כדין, שימוש בחומרים מסוכנים ללא היתרים הינם עבירות פליליות, שבעקבותן ניתן לקבל קנס מוגדל, ואף להגיע לבתי משפט." פיקוח איגוד ערים להגנת הסביבה

באיגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה פועל צוות פקחים שתפקידו לצמצם מקרים של פגיעה וגרימת נזק לסביבה, לבעלי חיים ולבני אדם. במקרים כגון זיהום, השלכת פסולת, שימוש בקמין ללא היתר, שימוש בחומרים מסוכנים, גרימת רעש, מפגעי איכות סביבה ועוד, הצוות יכול ואף נותן קנסות ובמקרים מסויימים העבריין אף מגיע לבית המשפט. בראיון המצורף מספר הצוות על פעילותו ותפקידו למען השמירה על איכות הסביבה.

אורי צמח: "במסגרת התפקיד שלנו באיגוד ערים כפקחים, אנחנו נעשה הכול על מנת לצמצם מפגעים סביבתיים."

רועי קרליץ: "השלכת פסולת, זיהום נחלים, שימוש ברעש שלא כדין, שימוש בחומרים מסוכנים ללא היתרים הינם עבירות פליליות, שבעקבותן ניתן לקבל קנס מוגדל, ואף להגיע לבתי משפט."

אורי צמח: "אנחנו יוצאים לסיורים בשטח, בתיאום עם גורמי הרשויות ועם גורמי אכיפה שונים. אנחנו מטפלים בעבריינים, עברייני סביבה. אנחנו עוסקים במתן קנסות, ונעשה הכול על מנת לשמור על סביבה בריאה."

איהב עבאס: "קיבלנו טלפון מיחידת הפיקוח העירונית של דלית אל כרמל, על קבלן שהוא שופך פסולת בניין בשטחים פתוחים. הגענו למקום, חקרנו את הזירה, והצלחנו לאתר את הקבלן. הקבלן זומן לחקירה, והוא הודה בחקירה שהוא שפך את הפסולת, ואז הוא קיבל קנס של 8000 ₪ עם צו פינוי."

רועי קרליץ: "אנחנו מבקשים מכם להימנע מהמעשים האלה ולשמור על החוק."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות