עיריית קריית אתא תגברה את אכיפת הכלבים המשוטטים ללא רצועה ואי איסוף צרכיהם. קנסות כבדים לבעלי הכלבים

שומרים על קריית אתא נקייה: העירייה תגברה את פעילות אכיפת הכלבים המשוטטים ואי איסוף צרכיהם בכל העיר

 

במסגרת המאמץ העירוני להתמודד עם תופעת הכלבים המשוטטים בעיר ואי איסוף צרכיהם, תיגברה מחלקת חזות העיר את פעילות הניקיון והאכיפה בנושא זה בכל העיר לרבות במוקדים בהם קיים ריבוי של תלונות.

במסגרת הפעילות יבדקו הפקחים גם רישיונות בתוקף ודוחות יחולקו לתושבים שלא יישמעו לחוקי העזר העירוניים (דוחות ע"ס 730 שקל עבור כלבים משוטטים ודוחות ע"ס 475 שקל על אי איסוף צרכי כלבים).

בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה (ולעיתים גם במחסום) כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.

בנוסף, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. במקרים בהם נלכד כלב משוטט, נדרש בעל הכלב לשלם עבור הובלת הכלב לתחנה הווטרינרית בקריית אתא ודמי אחסון במכלאה, עד לשחרורו על ידי בעליו.

לאחרונה הקימה קריית אתא  7 גינות חדשות לשחרור כלבים ברחובות: מינץ, ג'אקומטי, האורן, לילנבלום, פארק הספורט, פארק אברהם בנווה חן ובשכונת גבעת אלונים. במקביל התקינה העירייה מתקנים עם שקיות לאיסוף צרכי כלבים ברחבי העיר.

מעיריית קריית אתא נמסר: "תופעת הכלבים המשוטטים ללא בעליהם נתפסת כמטרד סביבתי ותברואתי העלול לפגוע באיכות החיים בעיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה תמידי עם ציבור התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען עצמם ולמען איכות החיים בעיר. "

בעלי כלבים מתבקשים לאסוף אחר צרכי כלביהם ולא לשחררם ללא השגחה. תושבים הנתקלים בכלב משוטט או במפגע במרחב הציבורי מוזמנים לפנות למוקד העירוני בטלפון 109 או 04-8478059 או בהודעה בווטצאפ 0523744109 או במייל דרך אתר האינטרנט העירוני.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות