פנייה חריגה של ראש עיריית קריית ביאליק לשר הבריאות, להעברת רשימות חולים המרותקים לביתם בשל מחלות, למקרה של נפילת טילים

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי פנה למשרד הבריאות בבקשה להעביר לרשות את נתוני מרותקי בית, מונשמים, חולי דיאליזה ועוד כדי להיערך לשעת חירום

ראש עיריית קריית ביאליק , אלי דוקורסקי, פנה לשר הבריאות, אוריאל בוסו, בבקשה לקבל את רשימות נצורות של מרותקי בית, מונשמים, חולי דיאליזה ועוד בעער.

במכתבו הסביר דוקורסקי כי הרשימות חיוניות להיערכות הרשות המקומית לשעת חירום, במיוחד במצב של אירועי נפילות טילים ופגיעות בבנייני מגורים.

דוקורסקי ציין כי מנהל אגף הרווחה בקריית ביאליק ומנהל מכלול אוכלוסייה בחירום פנה למשרד הבריאות בבקשה לקבל את הרשימות הנחוצות, אך נענה בסירוב. הוסבר לו כי הנתונים יימסרו רק בעת הצורך בזמן המלחמה.

דוקורסקי סבור כי קבלת הרשימות רק לאחר קרות האירוע עלולה להיות מאוחרת מדי: "עלי לציין כי העמדת חומר כזה תוך כדי לחימה לא יאפשר היערכות מוקדמת הנחוצה כל כך לזמן אמת. אני מניח כי נפילות חשמל ופגיעות בתקשורת יכולים לסכל את העברת המידע ממשרד הבריאות ומקופות החולים בזמן אמת".

 

צילום:

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות