קריית ביאליק ציינה "השבוע הירוק", עם מגוון אירועים ופעילויות לכל המשפחה ברוח ערכי קק"ל

תושבי קריית ביאליק השתתפו בסדנאות "אפס פסולת" ו-"עשה זאת בעצמך" במסגרת אירועים ופעילויות לכל המשפחה ברוח ערכי קק"ל

עיריית קריית ביאליק בשיתוף קרן קיימת לישראל ציינו "השבוע הירוק", מיזם שבמסגרתו קיימה העירייה מגוון אירועים ופעילויות לכל המשפחה ברוח ערכי קק"ל. במהלך השבוע התקיימו פעילויות לעידוד המיחזור, שמירה על איכות הסביבה, ייעור עירוני, מעבר לאנרגיות מתחדשות ונקיות ועוד.

תושבי העיר השתתפו בסדנאות "אפס פסולת" ו – "עשה זאת בעצמך" אשר התקיימו במסגרת בית הספר של החופש הגדול ושלל אירועים קהילתיים כגון אירוע ניווט קהילתי לעידוד הליכה והיכרות עם תולדות העיר, אירוע "רב פעמי" לעידוד שימוש בכלים רב פעמיים, "אירוע גינה פתוחה" להיכרות עם הגינות הקהילתיות בעיר, אירוע "יער האקלים" אשר התקיים בשכונת נאות אפק לחיזוק קהילת "נאמני היער" ואירוע השיא "יריד בפארק" עם סדנאות מחזור והדרכות על הטבע העירוני.

מאות תושבי העיר והסביבה השתתפו באירועים שבמסגרתן גם צוין יום הולדת ה – 89 להיווסדה של קריית ביאליק ויום הולדת 150 למשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק על שמו קרויה העיר.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות