ביקור מפתיע במחנה הקיץ של שבט הצופים של טירת כרמל, עם ראש העיר וראשי החינוך ומרכז הנוער בעיר

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל ביקר את עשרות חניכי התנועה במחנה הקיץ המתקיים בצפון, שהשתתפות בו סובסדה על ידי העירייה: "גאה בפעילות העשירה והערכית ובנוער שמהווה דוגמה לצעירים וגם לנו המבוגרים"

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל הפתיע אתמול (שני) בביקור במחנה הקיץ של תנועת הצופים ביער לימונים שבצפון, שם נפגש עם עשרות חניכים ומדריכים תושבי העיר. ראש העיר שוחח עם ראשי השבט, המתנדבים וחברי תנועת הצופים, עם ההורים המתנדבים שהגיעו לבשל לחניכים, ועם החניכות והחניכים עצמם ששיתפו אותו בחוויותיהם. השנה, על פי הנחיית ראש העיר, סיבסדה העירייה את ההשתתפות במחנה הקיץ, כך שלכל חניך התאפשר לצאת אליו בתשלום מופחת.
בביקור התלוו לראש העיר סגנו ומחזיק תיק הנוער, דוד שחר ומנהלת מרכז הנוער העירוני, חני קוז'וקרו. בסיום הביקור אמר ראש העיר: "אני גאה בפעילות העשירה של הצופים בעיר, שרק הולכת ומתרחבת משנה לשנה. לתנועת הצופים יש תרומה רבה לכך שבנות ובני הנוער שלנו גדלים לאורם של ערכים חשובים, ומהווים דוגמה לצעירים וגם לנו המבוגרים בכל הקשור בתרומה חברתית לעיר ולקהילה".
במחנה הקיץ שמתקיים השנה תחת הנושא "מתחת למים" מלווים חניכים מכיתות ד' עד י"ב על ידי שבעה חברי קומונת גלים, צוות בוגר ודרג מתנדב. כיום מונה השבט 175 חניכים, שכמחציתם לקחו חלק במחנה. נוסף על כך, הגיעו השנה למחנה תלמידי כיתות ג' ליום אחד של פעילות, בו נהנו מחוויית הצופים המהווה טעימה לקראת הצטרפותם כחניכים מהמניין בשנת הפעילות הבאה.
חני קוז'וקרו, מנהל מרכז הנוער טירת כרמל: "אני מודה לראש העיר, אריה טל ולסגנו, דוד שחר שכיבדו אותנו בביקור במחנה. בזכות התגייסות ראש העיר והעירייה, שנרתמה לסבסד את המפעל הנפלא של מחנה הקיץ, התאפשר לכל חניך וחניכה לצאת למחנה בתשלום מופחת ולהמשיך במסורת הקיץ הנהדרת".
צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות