עיריית קרית ביאליק והנהלת כללית מחוז חיפה וגליל מערבי נפגשו כחלק מהיערכות להסלמה בגבול הצפון

הנהלת כללית בראשותו של רונן נודלמן והנהלת עיריית קרית ביאליק בראשות ראש העיר אלי דוקורסקי נפגשו בשבוע שעבר לפגישת תכנון וגיבוש שיתוף הפעולה, כהכנה לאפשרות של הסלמה בגבול הצפון

כחלק מההיערכות לאפשרות של הסלמה בגזרה הצפונית, נפגשו בשבוע שעבר הנהלת כללית בראשותו של רונן נודלמן והנהלת עיריית קרית ביאליק בראשות ראש העיר אלי דוקורסקי לפגישת תכנון וגיבוש שיתוף הפעולה.

במהלך המפגש דנו הצדדים בתוכנית ההיערכות הכוללת של העיר למלחמה, והתמקדו בנושאים הקשורים לטיפול הרפואי בשעת חרום ולפינוי תושבים מהעיר בהתאם להנחיות המדינה. פתיחת מרפאות אחודות, הצטיידות, שינוע תרופות למטופלים, טיפול בחולים מונשמים, חולים מורכבים ועוד.

רונן מנהל המחוז סיפר על ההכנות המאומצות לתרחיש של הסלמה בצפון הכוללות הצטיידות מלאה בכל המרפאות האחודות שכללית תפעיל, כולל מתן מענה בכל תרחיש. בנוסף סיפר למשתתפים על תוכנית פינוי הישובים בגליל המערבי ע״י העיריות והמועצות שהמחוז היה שותף מלא בטיפול הדוק בצרכיהם הרפואיים של כלל התושבים המפונים ואלו שבחרו להישאר כאחד.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי ציין כי בשבועות האחרונים הוא מסיים סבב פגישות עם הגופים הממשלתיים וקופות החולים על מנת להבטיח רציפות תפקודית ומתן מענה לתושבי העיר המסתייעים בציוד רפואי המצריך חשמל גם במקרה של עלטה ממושכת: "סוכם כי במצב חירום יפעלו בקריית ביאליק 2 מרכזים רפואיים אשר יתנו מענה לחברי כל קופות החולים".

רונן נודלמן סיכם ושיתף: "כללית במחוז חיפה וגליל מערבי פועלת באופן שוטף בכל הקשור בהערכות למצבי חירום. לפני כשבועיים ערכנו תרגיל צפוני משותף לכלל מוסדות הכללית באזור הצפון בכדי להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. מפגש העבודה עם עיריית קרית ביאליק הוא הזדמנות חשובה לשתף פעולה ולגבש תוכנית היערכות משותפת".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות