צפו: אושר לביצוע כביש חירום שיחבר את גבעת הרקפות בקריית ביאליק עם כביש 79

לאחר פניית ראש עיריית קריית ביאליק לשרת התחבורה,אושר לביצוע כביש גישה נוסף לגבעת הרקפות, שיחבר את השכונה לכביש 79. הכביש החדש יהיה ברוחב של שישה וחצי מטר ובו נתיב נסיעה לכל כיוון

 

בעקבות פניית ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, אושר לביצוע כביש גישה נוסף לגבעת הרקפות, שיחבר את השכונה לכביש 79.

שכונת גבעת הרקפות שהוקמה לפני 23 שנים הינה שכונה כלואה, בעלת כביש גישה אחד  בלבד העובר מעל כביש 22 ומחבר אותה לביאליק הוותיקה.

במשך השנים נלחם דוקורסקי להקים כביש גישה נוסף אשר יסייע להוריד את העומסים בכניסה וביציאה מהשכונה ובמיוחד יעזור בעת חירום.

בפגישה עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, ומנכ"ל "נתיבי ישראל", ניסים פרץ, הציג דוקורסקי את נחיצותו הרבה של כביש החירום, במיוחד בעת הזו.

השרה רגב קבעה כי חברת "נתיבי ישראל" תבצע את העבודה, כאשר תוואי הכביש יעבור על השטחים החקלאיים ויחבר את השכונה לכביש 79. הכביש החדש יהיה ברוחב של שישה וחצי מטר ובו נתיב נסיעה לכל כיוון. בעתיד הכביש שיוקם יהיה חלק מהשכונה העתידית "ביאליק על הפארק".

היום (יום ד') קיים דוקורסקי ישיבת עבודה עם מנהל מרחב צפון בנתיבי ישראל, מיכאל רסקין, על מנת לקדם באופן מיידי את הקמתו של כביש הגישה.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מודה לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב וצוות משרדה על הגישה העניינית והמקצועית והיענותם לצורכי תושבי קריית ביאליק".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות