"באים לטוב": תושבים ותיקים בטירת כרמל מתנדבים למען ילדי הגנים וכיתות א'-ב'

תושבי טירת כרמל בני 60 ומעלה מוזמנים לקחת חלק בתוכנית של המערך הלאומי להתנדבות אזרחים ותיקים, ולקחת חלק בפעילויות חינוכיות וערכיות בגנים ובבתי הספר היסודיים

 

עיריית טירת כרמל, באמצעות יחידת ההתנדבות העירונית באגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזמינה את התושבים הוותיקים בעיר לקחת חלק במיזם "באים לטוב" – המערך הלאומי להתנדבות אזרחים ותיקים.

"באים לטוב" היא תוכנית של המשרד לשוויון חברתי לבני 60 ומעלה, שהציבה לה כמטרה להוביל לחברה המעצימה את האזרחים הוותיקים ומקדמת את המשך השתתפותם בפעילות בקהילה, תוך הכרה בערכם ובכבודם.

במסגרת התוכנית בוחרים אזרחים ותיקים בפעילות משמעותית המחזקת את השתתפותם בחיים החברתיים, הכלכליים, הקהילתיים והתרבותיים. המתנדבים פועלים לטובת מטרות משמעותיות, כגון חיזוק אוריינות דיגיטלית, קידום פערים בחינוך, חיזוק המוכנות לחירום ועוד. יוזם התוכנית הוא משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, והיא מבוצעת על ידי החברה למתנ"סים.

בטירת כרמל יכולים האזרחים הוותיקים לבחור מבין שתי פעילויות התנדבותיות בתחום החינוך: זה"ב בגן, במסגרתה המתנדבים נכנסים לגן הילדים פעם בשבוע בתיאום עם צוות הגן, ומעבירים לילדים פעילות בתחומים כגון זהירות בדרכים, "חבר והוא אחר", אהבת הארץ ושמירת הטבע, סיפורים ועוד; או קריאה בהנאה, המופעלת בתוך בתי הספר בכיתות א'-ב' בקבוצות קטנות של עד שמונה תלמידים, ואשר נועדה לעודד קריאת ספרים, להעשרת העולם הרגשי, הרוחני והתרבותי, ולקידום יעדי השפה.

כלל המתנדבים בתוכנית עוברים הכשרה מקצועית על ידי המערך הלאומי "באים לטוב".
לפרטים ולהצטרפות: 050-7755714 (מגי דוד, מנהלת תחום התנדבות)

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות