צפו: אלפים מלווים בשעה זו את סמ"ר בוריס דונבצקי ז"ל, חייל בודד מקריית ביאליק שנפל בלחימה בצפון רצועת עזה

אלפים הגיעו ללוות בדרכו האחרונה אתסמ"ר בוריס דונבצקי, מקריית ביאליק, חייל בודד מקריית ביאליק שעלה בגפו מרוסיה כדי להתגייס לשריון

אלפים מלווים בשעה זו את סמ"ר בוריס דונבצקי, לוחם השריון והחייל הבודד מקריית ביאליק שנפל בצפון רצועת עזה ומובא למנוחת עולמים בשעה זו בבית העלמין הצבאי בקריית שאול בתל אביב.

משפחתו של דונבצקי ז"ל, שחיה ברוסיה, התבשרה על נפילת בנם שלשום. מאז יצאה קריאה של חבריו ליחידה וכן מעיריית קריית ביאליק לבוא וללוות אותו בדרכו האחרונה. העירייה אף העמידה הסעות שיצאו מהעיר לבית העלמין בתל אביב.

חבריו ליחידה ביקשו לצאת מעזה כדי לקחת חלק בהלוויית חברם. ואכן אלפים הגיעו ללוות את דונבצקי שעלה לפני שנים בגפו ארצה והיה גאה בשרותו הצבאי.

דונבצקי ז"ל, השתתף בתכנית נעל"ה והתגייס לחטיבת השיריון אליה חלם להגיע. קרוביו מספרים על לוחם חדור מטרה, שהיה גאה להילחם על המדינה שהוא כל כך אוהב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות