כיתת כוננות נוספת מוקמת בימים אלו  בקריית אתא

כיתת כוננות נוספת מוקמת בקריית אתא, על פי הסיכומים עם פיקוד העורף. חברי כיתת הכוננות שיבחרו יגוייסו בצו 8, יחויילו , יקבלו נשק צהל״י תחת פיקוד המשטרה במטרה לתת מענה ראשוני במקרים המצריכים התערבות

 

בהתאם לסיכום של ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, עם נציגי פיקוד העורף ומשטרת ישראל, מוקמת בימים אלה כיתת כוננות נוספת בעיר.

חברי כיתת הכוננות שיבחרו יגוייסו בצו 8, יחויילו , יקבלו נשק צהל״י תחת פיקוד המשטרה במטרה לתת מענה ראשוני במקרים המצריכים התערבות. במהלך השירות יקבלו חברי כיתת הכוננות תשלום בגין ימי מילואים.

כיתת הכוננות מצטרפת לכיתות הכוננות הקיימות ותתווסף למערך העירוני הכולל את גדוד חיילי פיקוד העורף הנמצא בעיר, שיטור עירוני, פיקוח עירוני, משמר שכונה וכוח מתנדבים של המשטרה.

ראש העיר יעקב פרץ: "תושבים רבים מתנדבים בכיתות הכוננות הפועלות בעיר במקביל ליחידות הפיקוח, השיטור ופיקוד העורף. מרגש לראות את תושבי העיר- נשים, גברים, חילונים, דתיים וחרדים מתנדבים על מנת לסייע לכוחות הפועלים בעיר ומפגינים ערבות הדדית ורוח התנדבות יוצאי דופן".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות