לראשונה בקהילה: במרכז רפואי לין של כללית ניתן לבצע בדיקת עיניים OCTA

הבדיקה שעד כה התבצעה רק בבתי חולים זמינה כעת גם במרפאה לבריאות העין במרכז הרפואי לין בכללית, מחוז חיפה וגליל מערבי בניהולו של ד"ר איתן שגב. מכשיר ה OCTA החדש מאפשר בדיקה מדויקת, מהירה ולא פולשנית של רשתית העין

בדיקת OCT היא צילום לא פולשני של העין באמצעות קרני לייזר. באמצעות צילום OCT ניתן לצפות בכל שכבה בתוך רקמת הרשתית או עצב הראייה וניתן לבדוק בדיוק רב את הזרימה בכלי הדם הפנימיים שמזינים את רשתית העין ולזהות מצבי חולי בהם יש שינוי בזרימת הדם העלולים להתפתח במחלות שונות. הבדיקה מאפשרת לעקוב אחר התקדמות המחלות והתגובה לטיפול.

"בדיקת OCT מתבצעת בלין מזה כ-13 שנה וכעת בעזרת המכשיר החדש ה- OCTA  הבדיקה מהירה יותר ובעלת כושר הפרדה גבוה המאפשר תשובה מדויקת יותר. כל זאת בצילום מהיר, ללא קרינה וללא הזרקה של חומר ניגוד. עד כה בדיקה זו בוצעה רק בבתי חולים וכעת, בזכות רכישתו של המכשיר ע"י כללית למרכז הרפואי לין ניתן לבצע אותה לא במסגרת בית החולים אלא במרפאה" מסביר ד"ר שגב.

במחלקת עיניים בלין נמצאים מכשירי דימות נוספים כגון צילום קרקעית העין- פלורוסצאין, שדה ראיה ממוחשב ומכשירי לייזר מסוגים שונים לטיפול בבעיות רשתית ירוד משני (קטרקט) וגלאוקומה. ניתן לקבל שירותי רפואת עיניים תחת קורת גג אחת על ידי רופאים בעלי תתי התמחויות מגוונות, מבלי הצורך להיבדק במרפאות אחרות או להגיע לבית חולים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות