השנה ה-13 לחידון קריית ביאליק – אנשי שם הומפעל הציוני. מי השלישייה ומאיזה בית ספר שקטפו את המקום הראשון?

קריית ביאליק קיימה את חידון ביאליק - "אנשי שם והמפעל הציוני", זו השנה ה - 13 לקיום החידון. כל הזוכים ב-3 המקומות הראשונים בחידון בהנחייתו של אבשלום קור

 

חידון ביאליק – אנשי שם והמפעל הציוני הפך למסורת קריית ביאליק ומתקיים בעיר זו השנה ה- 13. הפסטיבל מהווה יום שיא לתוכנית לימודים חווייתית ומאתגרת העוסקת ב"אנשי שם" בהיסטוריה היהודית, בדמויות מופת הקשורות למפעל הציוני שתרמו ועסקו בבניין ארץ ישראל.

התוכנית היא יוזמה משותפת של משרד החינוך מחוז חיפה, אגף מורשת ותרבות יהודית-ישראלית, עיריית קריית ביאליק, הקרן הקיימת לישראל והמכון למורשת בן – גוריון.

מטרת התוכנית היא לחשוף את תלמידי כיתות ו' לידע ולערכים, הטמונים בדמותם ובפעלם של דמויות אלה בתולדות עם ישראל.

כמדי שנה,  ד״ר אבשלום קור הנחה את החידון.

במקום ראשון זכו התלמידות: אלמה קאוף ואיילה קרוטמן מבית הספר ביאליק בקריית ביאליק.

במקום השני זכו התלמידים: עידו תמיר ואופק נישניבר מבית הספר הבונים בקריית ביאליק.

במקום השלישי זכו התלמידים: יהונתן אבוהי ואלון סבן מבית הספר מיתרים בקרית ביאליק.

ראש העיר , אלי דוקורסקי, שנכח בחידון ואף אתגר את התלמידים בשאלת ראש העיר ציין: "התמלאתי גאווה מהידע שלכם. עם שזוכר את עברו, צפוי לו עתיד מזהיר".

 

בתמונה: הזוכות במקום הראשון. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות