בשורה חשובה למטופלי כללית: המרכז הרפואי זבולון מתרחב

כללית מחוז חיפה וגליל מערבי חתמה על הסכם התרחבות עם מגדלי הקריון וחברת 'מליסרון'

בחודש ינואר נחתם הסכם בין כללית מחוז חיפה וגליל מערבי לבין הנהלת הקריון וחברת 'מליסרון' בע״מ על השכרת שטח נוסף במגדלי הקריון 1 ו 2.

רונן נודלמן מנהל המחוז: "גם בתקופה מאתגרת זו, אנו ממשיכים להרחיב, לשפר ולייעל את השירותים שאנו מעניקים למטופלינו. בשבוע שעבר נפתחה מרפאת רביעית של כללית בקרית ים וכעת אנו לקראת הרחבה של השירותים הרפואיים במרכז הרפואי זבולון. אנו רואים את מרכז רפואי זבולון כמרכז בריאות איזורי מוביל ואנו מחויבים להמשיך להשקיע בו כדי לספק למטופלי כללית את השירותים הרפואיים הטובים ביותר".

*במסגרת ההסכם כללית והחברות הבנות יגדילו משמעותית את השטחים שיעמדו לרשותם, מה שיאפשר להרחיב ולרווח את השירותים הניתנים במחלקות המרכז הרפואי זבולון של כללית. בנוסף, יתווספו שטחים ממוגנים נוספים לטובת העובדים והמטופלים. תתווסף מעלית חדשה לכל בניין ויבנה גשר להולכי רגל שיחבר בין שני הבניינים.

"גיא קרן, מנכ"ל עופר הקריון: עופר הקריון בבעלות מליסרון בע"מ שמחים מאוד להאריך ולהרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח עם כללית והחברות הבנות שלה.

מהלך זה מחזק וממצב את עופר הקריון כמתחם המספק מכלול רחב מאוד ומקיף של שירותים, מסחר ובילוי, עבור קהל לקוחותינו בצפון הארץ."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות