סוף לכאבי הבטן לאחר בדיקת קולונוסקופיה: כללית משתמשת בטכנולוגיה חדשה

עם השימוש ב- CO2 המטופל לא יחווה את התופעות לוואי לאחר הבדיקה משום ש- CO2 מתפנה מהר יותר על ידי הריאות ולכן מתעכל מהר יותר בגוף ואינו גורם להיווצרות בועות אוויר בבטן

מחלקת גסטרואנטרולוגיה בניהולו של ד"ר הישאם שולי במרכז רפואי לין של כללית, מחוז חיפה וגליל מערבי תחל בימים הקרובים להשתמש בCO2 בבדיקות במקום להשתמש באוויר. מטופלים שעוברים בדיקות גסטרו במרכז רפואי לין של כללית לא יסבלו עוד מכאבי בטן ונפיחות לאחר הבדיקה, הודות לשימוש בטכנולוגיה חדשה זו.

"במהלך בדיקת קולונוסקופיה מנפחים את מערכת העיכול על מנת לאפשר לרופא לראות טוב יותר את דפנות מערכת העיכול ולשם כך משתמשים באוויר. החיסרון בשימוש באוויר הוא שזה גורם למטופל לכאבי בטן חזקים ונפיחות לאחר הבדיקה" מסביר ד"ר הישאם.

הבשורה החדשה תקל מאוד על המטופלים שכעת עם השימוש ב CO2 המטופל לא יחווה את התופעות לוואי לאחר הבדיקה משום ש CO2 מתפנה מהר יותר על ידי הריאות ולכן מתעכל מהר יותר בגוף ואינו גורם להיווצרות בועות אוויר בבטן.

ד"ר הישאם מוסיף: "אנו שמחים להציע למטופלינו את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר שתאפשר להם לחוות בדיקות נוחות יותר. אנו מאמינים כי השימוש ב CO2 יהפוך את הבדיקות לנגישות יותר עבור רבים וישפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות