ממלא מקום הממונה על מחוז חיפה ושיבח את פעילות העירייה במשרד הפנים, אלי רגב, ביקר בקריית ביאליק

אתמול הגיע לביקור בקריית ביאליק, אלי רגב, מ"מ הממונה על המחוז במשרד הפנים המשמש גם כמנהל מנהל לחירום וביטחון. רגב, שיבח את פעילות העירייה, את ניהולה  ואת היערכותה לחירום

אלי רגב, מ"מ הממונה על המחוז במשרד הפנים המשמש גם כמנהל מנהל לחירום וביטחון במשרד הפנים, ביקר אתמול (9.1.24) בעיריית קריית ביאליק לבחינת התנהלות הרשות ומוכנותה לחירום.

רגב ביקר במרכז ההפעלה לשעת חירום ובמרכז השירות לתושב, התרשם מהמוקד העירוני "הרואה" וסייר בשכונות נאות אפק וגבעת הרקפות. בישיבה עם הנהלת העירייה נדונו נושאים הקשורים לשגרת החירום.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, סקר את פעילויות העירייה במסגרת היערכות הרשות לחירום וביניהן שפוץ כ-400 מקלטים בבתים משותפים, חלוקת צמידים לכבדי שמיעה, פתיחת המקלטים הציבוריים, היערכות לקראת התקנת מרחבים מוגנים במוסדות החינוך בהם קיימים פערי מקלוט, סלילת כביש גישה נוסף לגבעת הרקפות ועוד.

מ"מ הממונה על המחוז, אלי רגב, שיבח את פעילות העירייה, את ניהולה  ואת היערכותה לחירום.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות