בישיבה חגיגית, הושבעה מועצת העיר החדשה בקריית ביאליק

חברי מועצת העיר החדשה בקריית ביאליק נשבעו אמונים בישיבה חגיגית, בה נשאה דברים גם ענת אנגרסט, אימו של מתן אנגרסט, תושב קריית ביאליק החטוף בעזה כבר חצי שנה

מועצת העיר החדשה שנבחרה בבחירות לפני כחודש התכנסה לישיבתה החגיגית הראשונה. קהל רב נכח באולם אשכול הפיס, ביניהם בני משפחותיהם של חברי המועצה היוצאת והנכנסת.

מנהל הבחירות, אלי תמיר, הכריז על תוצאות הבחירות הן למועצה והן לראשות העיר וחברי המועצה הצהירו אמונים זה אחר זה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, העניק תעודות הוקרה לחברי מועצת העיר היוצאים וכתודה על עשייתם הברוכה נטעה העירייה עץ ביער קק"ל.

 ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את חברי המועצה הנבחרים והיוצאים, הודה על תרומתם הרבה למען העיר ותושביה וציין :" מערכת הבחירות מאחורינו ופנינו אל קדנציה חדשה למען העיר ותושביה. נמשיך לפעול למען מטרה נעלה זו".

ענת אנגרסט, אימו של מתן אנגרסט, תושב קריית ביאליק החטוף בעזה כבר חצי שנה, סיפרה על בנה וקראה לנבחרי הציבור לקחת חלק בפעולות למען החזרתו של מתן.

בתום החלק החגיגי , דנו חברי המועצה בשורת סעיפים, בחרו סגני ומשני ראש העיר, אישרו לקדם את תוכנית פינוי בינוי במתחם אפק וקבעו את בעלי זכות חתימה על מסמכי הרשות.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות