חברת קירו בע"מ תרמה ציוד מיגון לכיתת הכוננות של קריית ביאליק

יצרנית ויבואנית המובילה של אביזרים לנשק וציוד מיגון, חברת קירו בע"מ, הממוקמת באזור התעשייה בקריית ביאליק, תרמה ציוד מיגון לכיתת הכוננות של קריית ביאליק

חברת קירו בע"מ, יצרנית ויבואנית המובילה של אביזרים לנשק וציוד מיגון הממוקמת באזור התעשייה בקריית ביאליק, תרמה ציוד מיגון לכיתת הכוננות של קריית ביאליק.

השבוע הזמין ראש העיר אלי דוקורסקי את נציגי חברת קירו כדי להודות על התרומה הנדיבה. דוקורסקי ציין כי שיתוף הפעולה הפורה בין יניב זיידמן, מנכ"ל קירו, קב"ט העירייה, ריצ'רד אגיון ומנהלת אזור התעשייה, סימה הרשמן אפשרו את מתן ציוד המגן כגון: אפודים נגד ירי, קסדות וציוד היקפי לחברי כיתת הכוננו, דבר שעשוי לשפר את יכולת ההגנה והתגובה של חברי כיתת הכוננות במקרה של אירוע בטחוני.

יניב זיידמן, מנכ"ל קירו בע"מ, הביע את מחויבות החברה לביטחון תושבי העיר וציין כי "בהתחשב במצב הבטחוני הנוכחי, חברת קירו רואה לנגד עיניה את מיגון כיתת הכוננות המקומית כמשימה מרכזית ולאומית ומתחייבת לסייע בהספקת ציוד לאזרחים חמושים וליחידות מילואים בשיתוף פעולה עם עמותות שונות".

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מודה לחברת קירו על התרומה המשמעותית. מחמם את הלב שחברה הפועלת בעירנו התגייסה למען העלאת ביטחונם של תושבי קריית ביאליק".

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות