נפרדים מהמלאכית היקרה של חיפה: יקירת העיר חיפה וכלת פרס ישראל למפעל חיים, חולדה גורביץ', הלכה לעולמה בגיל 98

חולדה זכתה באותות הוקרה רבים: "יקירת העיר חיפה", אות הנשיא למתנדב, פרס ישראל על מפעל חיים – תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה, אות הוקרה ע"ש מנחם בגין, מגן שר העבודה והרווחה, מגן שר הבריאות ופרס אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה על מפעל חיים

חולדה גורביץ' ז"ל (2.1.26-16.1.24), נולדה בעתלית, הייתה חברת "ההגנה" ועם הקמתו של צה"ל הייתה אחת מארבע הבנות הראשונות ששירתו בחיל הים. את פעילותה ההתנדבותית החלה מיד לאחר שחרורה מצה"ל בפעילות למען ילדי עולים במעברות ובארגון פעילויות למען חיילי צה"ל.

מאז ולאורך עשרות שנים נהגה חולדה להגיע מידי יום למרכזים הרפואיים ובתי ההחלמה, בהם תמכה ועודדה את החיילים הפצועים ובני משפחותיהם בשעותיהם הקשות ביותר. לצד כל אלה, הייתה חברה במגוון ארגונים התנדבותיים למען עולים חדשים ורבים אחרים שנזקקו לעזרתה. באישיותה המיוחדת גילמה את העקרונות הנעלים ביותר של עזרה לזולת, כשהיא מושיטה יד תומכת בצניעות, מסירות ואהבה אין קץ לזולת.

על כל אלה, זכתה במהלך השנים באותות הוקרה רבים, בהם: "יקירת העיר חיפה", אות הנשיא למתנדב, פרס ישראל על מפעל חיים – תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה, אות הוקרה ע"ש מנחם בגין, מגן שר העבודה והרווחה, מגן שר הבריאות ופרס אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה על מפעל חיים.

לפני כשלוש שנים, בהחלטת עיריית חיפה, ובנוכחות חולדה, נחנכה טיילת על שמה של גורביץ בחוף בת גלים. גורביץ הנרגשת הגיעה לטקס בליווי קרוביה והודתה לעירייה על המחווה המרגשת, לה זכתה עוד בחייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות