בשורה לתלמידים בקריות: כיתת מחוננים אזורית נוספת תיפתח בקריית ביאליק בשנת הלימודים הבאה  

השנה החלה לפעול בחטיבת הביניים דפנה בקריית ביאליק כעתת מחוננים במסלול צומח. בימים אלו החלה ההרשמה לכיתת מחוננים לכל ילדי הקריות שתפתח גם שנה הבאה בחטיבה.מועד ההרשמה למבחני האיתור הוארך ויסתיים ב – 31.1.2024 ולא בסוף דצמבר, כפי שתוכנן במקור

 

בשנת הלימודים הבאה (תשפ"ה) עתיד להיפתח מחזור שני של כיתת מחוננים בחטיבת ביניים אורט דפנה בקריית ביאליק.

מדובר בכיתת מחוננים במסלול צומח שהתחיל לפעול השנה (תשפ"ד), כאשר נפתחה בבית הספר כיתה ז', בה התחילו ללמוד ילדי קריית ביאליק, קריית ים, קריית אתא, קריית מוצקין וקריית חיים שעברו את מבחני הקבלה.

המסלול הלימודי שיפתח בשנה הבאה מיועד לבוגרי כיתות ו' שעברו בהצלחה את מבחני איתור מחוננים.

מועד ההרשמה למבחני האיתור הוארך ויסתיים ב – 31.1.2024 ולא בסוף דצמבר, כפי שתוכנן במקור.

לאחר מועד זה לא יהיה ניתן להירשם למבחני האיתור. המבחנים עצמם יערכו בחודש מרץ 2024 ועל מועדם המדויק תימסר הודעה נפרדת לנרשמים.

השנה מועדי ומיקומי הבחינות יותאמו לתלמידים שפונו מביתם. לצורך ההרשמה למבחן על ההורים להיכנס לטופס ההרשמה, להירשם ולשלם דמי רישום למבחן בסך 60 שקל.

לינק טופס הרשמה בפורטל הורים:
https://parents.education.gov.il/prhnet/gifted
לינק טופס תשלום:
https://93f764e49f85.mybusiness.co.il/Registration

לקבלת מידע בקבוצה השקטה בווטסאפ :    :https://chat.whatsapp.com/JmdT6ymTHEs88FCcwKSrl8

אלי דוקורסקי ראש העיר: "השנה פתחנו לראשונה את כיתת המחוננים האזורית בקריית ביאליק. אני שמח וגאה שקריית ביאליק נבחרה לייצג את אזור הקריות בתחום חינוך המחוננים, מה שמעיד על איכותה של מערכת החינוך בעירנו. אני מזמין את ההורים להירשם למבחן האיתור כדי לבחון את התאמת ילדיהם למסלול הלימודים הייחודי".

 

בתמונה: כיתת מחוננים שנפתחה השנה באורט דפנה בקריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות