עיריית קריית ביאליק נכנסה לפרויקט מחזור פסולת אלקטרונית: 5 מתקני מחזור הוצבו ברחבי העיר

בימים האחרונים הציבה עיריית קריית ביאליק ברחבי העיר 5 מתקני מחזור הפסולת האלקטרונית. למתקנים אלו ניתן להשליך סוללות, מטענים, מחשבונים, טלפונים ניידים, כבלים, מכשירי ניווט, נתבים, שעונים, מכונות גילוח, מצלמות, נגני DVD , מכשירי תאורה קטנים, צעצועים חשמליים, גלאי עשן, גלאי תנועה ושלטים

עיריית קריית ביאליק נכנסה לפרויקט מחזור פסולת אלקטרונית, ציוד חשמלי וסוללות. פסולת אלקטרונית היא אחד הסוגים המזיקים ביותר של פסולת שאנו מייצרים. היא מכילה חומרים רעילים שיכולים לזהם את האוויר, המים והקרקע, וגם לגרום נזק לבריאות האדם.

פסולת אלקטרונית מהווה רק 2% מהפסולת הביתית, אך מהווה 70% מגורם הזיהום הסביבתי. בפסולת זו קיים ריכוז גבוה של מתכות כבדות, כגון עופרת וכספית וחומרים רעילים. מחזור פסולת אלקטרונית מאפשר לנו להחזיר את החומרים המועילים שבה לשימוש חוזר, ומונע מהם להגיע לפח האשפה ולזהם את הסביבה.

בימים האחרונים הציבה עיריית קריית ביאליק ברחבי העיר 5 מתקני מחזור הפסולת האלקטרונית. למתקנים אלו ניתן להשליך סוללות, מטענים, מחשבונים, טלפונים ניידים, כבלים, מכשירי ניווט, נתבים, שעונים, מכונות גילוח, מצלמות, נגני DVD , מכשירי תאורה קטנים, צעצועים חשמליים, גלאי עשן, גלאי תנועה ושלטים.

הציבור מתבקש לא להשליך סוללות ליתיום, נורות, מכשירים רפואיים קטנים לרבות מכשירים וטרינריים, מסורים וסכינים חשמליות, סוללות של טיסנים, סוללות של אופניים חשמליים וקורקינטים וכל פסולת אחרת.

מתקני מחזור פסולת אלקטרונית נמצאים במרכז סביניה, ברחוב ערמונים בחניית משאיות, במרכז "מיד ליד", בגבעת הרקפות במרכז המסחרי ובנאות אפק בין בית הספר מיתרים לבין בית הכנסת הגדול ברחוב נעמי שמר. מתקן נוסף יותקן בכניסה לגבעת הרקפות בסמוך לעמדת המחזור.

מעיריית קריית ביאליק נמסר: "מחזור פסולת אלקטרונית הוא צעד פשוט שכולנו יכולים לעשות כדי להגן על הסביבה. על ידי מחזור הפסולת האלקטרונית, אנחנו יכולים להפחית את הזיהום, לשמור על משאבי הטבע ולשפר את הבריאות שלנו. הנה כמה טיפים למחזור פסולת אלקטרונית: לפני שאתם מביאים את הפסולת האלקטרונית למרכז מחזור, הקפידו לנקות אותה מכל מידע אישי. מכשירים אלקטרוניים שעדיין עובדים יכולים להיות מועברים לאנשים נזקקים או להימסר למרכז "מיד ליד".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות