עבודות ביסוס להקמת ארבעה גשרים חדשים בקריית ביאליק – בעיצומן

החלו עבודות ביסוס ארבעה הגשרים החדשים שיחברו את שכונת נאות אפק וביאליק הוותיקה

חברת "דניה סיבוס" אשר זכתה במכרז להקמת ארבעה גשרים חדשים שיחברו את שכונת נאות אפק וביאליק הוותיקה, עברה לשלב ביסוס הגשרים. העבודות מתקיימות בו זמנית בכל הגשרים.

הגשר הצפוני ביותר יחבר את שכונת נאות אפק באזור הרחוב נחום הימן לרחוב ז'בוטינסקי בצור שלום. גשר זה יועד לכלי רכב בלבד והוא יהווה את אחת הכניסות הראשיות לשכונה. רוחב הגשר יאפשר הקמת שני נתיבי תנועה לכל כיוון. הגשר החדש יתחבר לכביש 10 ,הכביש החדש שנמצא בהקמה. כביש  זה ימשיך את רחוב האצ"ל צפונה במקביל לכביש 22.

גשר נוסף יהיה הגשר להולכי רגל ורוכבי אופניים והוא יחבר את שכונת נאות אפק מרחוב יגאל בשן לצור שלום. הגשר יעבור מעל כבישי 22 ו- 10 ויסתיים בצורת שבלול בצד שכונת צור שלום.

שני גשרים נוספים יוקמו משני צדדיו של הגשר הקיים – גשר התל, המחבר את רחוב התל מכיכר השופר עד לכניסה לשכונת נאות אפק.

הגשר הדרומי יועד לתנועת רכבים שיכנסו לשכונת נאות אפק ויהיה בעל שני נתיבי תנועה. גשר התל הקיים ישמש את הרכבים היוצאים משכונת נאות פאק ואף הוא יהיה בעל שני נתיבי תנועה.  הגשר שיוקם צפונה מגשר התל הקיים ישמש את הולכי הרגל ורוכבי האופניים ובכך תופרד תנועת הולכי הרגל ורוכבי האופניים מתנועת הרכבים הממונעים לשם העלאת הבטיחות.

פרויקט הקמת הגשרים מנוהל על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק ויחד עם הקמתו של כביש 10 עלות הפרויקט  נאמדת על סך מעל 100  מיליון שקלים. צפי לסיום העבודות – בדצמבר 2026.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "לאחר סיום פרויקט הקמת הגשרים שכונת נאות אפק תהיה השכונה הנגישה ביותר מבחינה תחבורתית. השכונה תחובר לצור שלום, לשכונת אפק, לאזור התעשיה, לכביש 4 ולכביש 22 עוקף הקריות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות