אושרה הקמת המבנה הראשון למסחר ועסקים בהתחדשות אזור התעשייה בקריית ביאליק

הסנונית הראשונה של התחדשות אזור התעשייה בקריית ביאליק יצאה לדרך: הוועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה אישרה  להפקדה את תוכנית הקמת מבנה מסחר ותעסוקה בעל 10 קומות ברחוב הנס מולר

ועדת משנה לתוכניות של הוועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה, אישרה  בישיבתה האחרונה מיום 6.12.2023 להפקדה את הקמת מבנה מסחר ותעסוקה ברחוב הנס מולר 28 בקריית ביאליק.

עיריית קריית ביאליק מקדמת תוכנית כוללת לשדרוג ופיתוח אזור התעשייה העירוני במטרה להגדיל משמעותית את מגוון העסקים והשימושים. אזור התעשייה במצבו הנוכחי מנצל רק כ – 50% מזכויות הבנייה הקיימות ובכוונת העירייה לקדם תוכנית בניין עיר שתאפשר שדרוג האזור כולו והפיכתו למקור תעסוקה משמעותי שעונה לצרכיה של העיר הגדלה. התוכנית שאושרה היא  התוכנית המשמעותית הראשונה של התחדשות אזור התעשייה הוותיק. מדובר במבנה שימוקם בלב אזור התעשייה קריית ביאליק, דרומית – מזרחית לצומת הרחובות הנס מולר והסדנא, על מגרש של 4.23 דונם. על השטח הזה יוקם בניין בעל 10 קומות המיועד למסחר ותעסוקה. התוכנית מציעה הגדלת זכויות בנייה, כאשר המבנה החדש יתפרש על כ – 21000 מ"ר. בנוסף למבנה בן 10 הקומות תוקם חנייה תת קרקעית.  בקומת הקרקע תוקם חזית מסחרית ורחבה ציבורית בצמוד למסחר. המבנה החדש יהיה נגיש לתחבורה הציבורית העוברת באזור כגון אוטובוסים ומטרונית.

באישור התוכנית קבעה הועדה המחוזית כי קידום התוכנית יתרום להתפתחות העיר קריית ביאליק מבחינה כלכלית.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מברך על אישור התוכנית שמבחינתנו זוהי הסנונית הראשונה של התחדשות אזור התעשייה הוותיק. אני משוכנע שבעקבות פרויקט "סלע בינוי" שאושר כעת יבואו בעלי נכסים ויזמים נוספים. כבר היום אנו ערים להתעוררות בעלי עניין שמזהים את הפוטנציאל העסקי הקיים באיזור התעשייה שלנו הנהנה ממיקום מצוין ונגישות תחבורתית לכביש 6, כביש 22, מנהרות הכרמל, נמל חיפה ונמל המפרץ, מסילת ברזל ובהמשך המטרונית. אנו רואים באזור התעשייה מנוף כלכלי משמעותי לפיתוח העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות