פסח שמח באשכול מישור החוף: הרמת כוסית חגיגית, בחירת אסיף איזק כיו"ר חדש של האשכול וכינון המועצה החדשה

אשכול מישור החוף התכנס רגע לפני החג כדי להרים כוסית ולהכריז על חברי המועצה הנכנסים שנבחרו בעקבות הבחירות לרשויות המקומיות

מר אסיף איזק, ראש מועצה אזורית חוף הכרמל, נבחר ליו"ר אשכול מישור החוף ויחליף את מר איתי וייסברג, ראש מועצת בנימינה גבעת עדה היוצא, שיזם ודחף להקמת האשכול ושימש כיו"ר האשכול במהלך שנת ההקמה שלו.

תמיר מילרד מנכ"ל האשכול הודה לאיתי על פועלו והדגיש את תרומתו המקצועית והאישית להעמדת האשכול על רגליו והתבססותו בתקופה המאתגרת בה הוקם. ובירך את אסיף על כניסתו לתפקיד היו"ר בתקופה רגישה זו.

אסיף איזק, ראש מועצה אזורית חוף הכרמל מוסר: "אני מודה למועצת האשכול על הבחירה ושמח מאוד על הזכות להוביל את האשכול שלנו בעת הזו. אין לי ספק כי העבודה המשותפת, איגום המשאבים והיכולות, והראייה המרחבית – שהם העומדים בבסיס עבודתו של האשכול – יקדמו מאוד את כלל הרשויות החברות באשכול, וכמובן את התושבים והתושבות, בכל התחומים. היעדים שלנו בשנים הקרובות הם להכפיל את האשכול, להיות האשכול המוביל בארץ ולהיות רלוונטיים לתושבי ותושבות האשכול. נמשיך לבסס את האשכול כגוף משמעותי מאוד במרחב שלנו, במגוון גדול של תחומים כמו תרבות, תיירות, עסקים ועוד, יש למה לצפות."
אשכול מישור החוף כולל 6 רשויות מוניציפליות: זכרון יעקב, פורדיס, בנימינה- גבעת עדה, חוף כרמל, יישובי אלונה, ג'יסר א-זרקא ובמהלך 2024 צפוי אף להתרחב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות