"מצעד הפרוטות" – יום ההתרמה למען עמותת איל"ן יצא לדרך בקרית ביאליק

אות הפתיחה ל"מצעד הפרוטות" בקריית ביאליק למען עמותת איל"ן, נפתח בטקס מיוחד שנערך בחטיבת הביניים "דפנה"

 

אתמול, ביום שני השבוע יצא לדרך "מצעד הפרוטות" – יום ההתרמה למען עמותת איל"ן בקריית ביאליק. הטקס נערך בחט"ב אורט דפנה בהשתתפות נציגי מועצת התלמידים וספורטאים מצטיינים של בית הספר.

את דברי הברכה נשאה המשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי. האירוע התקיים במעמד יושב ראש איל"ן חיפה שלמה מומו כהן, מנהלת סניף אילן חיפה, שרונה שנהר, מנהלת מרכז הספורט איל"ן בקריית חיים, אורית דקסטרו-כהן, מנהל אגף החינוך בעיריית קריית ביאליק, עמי ראובן ומנהלת אגף לאיגום משאבים, טלי סוקניק.

את "מצעד הפרוטות" פתחה הרצאתה של קארין ליבוביץ, תושבת העיר בעלת מוגבלות פיזית ומאמנת שחיה פאראלימפית שהיא גם אמא של  איתי, תלמיד בית הספר.

השנה הוקדש המפגש לתחום הספורט והישגי הספורטאים הישראלים במשחקים הפאראלימפיים  לקראת האולימפיאדה בפריז. במהלך היום יקיימו התלמידים התרמות למען עמותת איל"ן.

 

בתמונות: המשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי בפתיחת "מצעד הפרוטות" באורט דפנה. טקס "מצעד הפרוטות" בחט"ב אורט דפנה. צילום: עיריית קריית ביאליק

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות