כבוד: יהונתן מיסוצ'ניק מאורט קריית ביאליק זכה ב"אות רמון" היוקרתי על פעילותו ההתנדבותית

יהונתן מיסוצ'ניק , תלמיד אורט קריית ביאליק זכה ב"אות רמון" היוקרתי שמחולק מדי שנה.ראש העיר קריית ביאליק , אלי דוקורסקי: "רק 15 בני נוער מכל הארץ נבחרים לקבל את "אות רמון". מדי שנה תלמידי קריית ביאליק מצליחים להיכלל בנבחרת המצטיינת"

“"אות רמון” הוענק ביום שלישי בערב לחמישה עשר תלמידות ותלמידים מצטיינים בטקס חגיגי שנערך בתל אביב. יהונתן מיסוצ'ניק , תלמיד אורט קריית ביאליק זכה ב"אות רמון" היוקרתי שמחולק מדי שנה.  'אות רמון' היא מיזם משותף של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, משרד החינוך וקרן רמון. התלמידים נבחרים לפרויקט מכל הארץ לאחר תהליך סינון קפדני על-פי הישגיהם הלימודיים, פעילותם החברתית וההתנדבותית בבית הספר ובקהילה ואישיותם האיכותית. כל זוכה מקבל מלגה עבור התנדבותו ויוזמתו למען הקהילה שלו.

יהונתן מיסוצ'ניק זכה ב"אות רמון" עבור פעילותו ההתנדבותית בתחומים רבים, ביניהם השתתפותו במועצת הנוער, בפרויקט "מחורים עם ניצולי  שואה, דיבייט, נבחרת ישראל WSDC, הדרכה בתנועת הנוער בתפקיד ראשג"ד ועוד. ועדת הפרס ציינה כי יהונתן להוט לתחומי עשייה בהם שורר חוסר צדק ואי שוויוניות.

במהלך השנה משתתפים התלמידים בתוכנית ייחודית של מפגשים וסדנאות המעצימות את יכולת המנהיגות שלהם, מעמיקות את היכרותם עם החברה הישראלית על שלל גווניה, ומציידת אותם בארגז כלים ניהוליים שיסייעו להם להוביל את החברה הישראלית ברוחם ובדמותם של אילן, רונה ואסף רמון. כ- 300 בני נוער מכל הארץ הומלצו לוועדת הפרס  שבחרה ב 15 בלבד שהוכיחו את יכולת מנהיגותית ותרומה יוצאת דופן לחברה ולקהילה.

ראש העיר קריית ביאליק , אלי דוקורסקי: "ברכות חמות ליהונתן מיסוצ'ניק, שזכה בפרס היוקרתי, "אות רמון". רק  15 בני נוער מכל הארץ נבחרים לקבל את "אות רמון". מדי שנה תלמידי קריית ביאליק מצליחים להיכלל בנבחרת המצטיינת".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות