חברת דניה סיבוס שזכתה במכרז להקמת ארבעה גשרים חדשים בקריית ביאליק, עלתה לקרקע

החלו העבודות להקמת ארבעה גשרים חדשים שיחברו את שכונת נאות אפק וקריית ביאליק הוותיקה

חברת "דניה סיבוס" אשר זכתה במכרז להקמת ארבעה גשרים חדשים שיחברו את שכונת נאות אפק וביאליק הוותיקה, החלה בביצוע העבודה.

פרויקט הקמת הגשרים מנוהל על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק. כל הגשרים החדשים יעברו מעל כביש 22, כביש עוקף הקריות.  שני גשרים יוקמו משני צדדיו של הגשר הקיים – גשר התל, המחבר את רחוב התל מכיכר השופר עד לכניסה לבית העלמין.

גשר אחד המיועד לתנועת רכבים יהיה בעל שני נתיבי תנועה בכל כיוון. הגשר השני שיוקם מצפון לגשר התל הקיים ישמש את הולכי הרגל ורוכבי האופניים ובכך תופרד תנועת הולכי הרגל ורוכבי האופניים מתנועת המכוניות לשם העלאת הבטיחות.

גשר נוסף שיוקם יהיה גשר להולכי רגל אשר יחבר את שכונת נאות אפק מרחוב יגאל בשן לכביש 10, כביש שימשיך את רחוב האצ"ל צפונה במקביל לכביש 22. הגשר החדש יתחבר לכביש 10 בצורת שבלול.

הגשר ה רביעי יחבר את שכונת נאות אפק מרחוב נעמי שמר לרחוב ז'בוטינסקי ויהווה את אחת הכניסות הראשיות לשכונה. גשר זה יועד לכלי רכב בלבד.

העלות הנאמדת של פרויקט הקמת ארבעה הגשרים היא כ – 86.8 מיליון שקלים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "הקמת הגשרים תחבר את ביאליק הוותיקה לשכונת נאות אפק ותאפשר רציפות תחבורתית ונגישות מקסימלית לשכונות העיר. הגשרים החדשים יצטרפו למחלף ביאליק צפון, מחלף ח"ן אשר מחבר את השכונה לפארק התעסוקה ולכביש 4".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות