העובד המצטיין השנה שנבחר בעיריית קריית אתא: רוברט מושאילוב

 רוברט מושאילוב, ממחלקת המחשוב בעיריית קריית אתא הוא הזוכה בפרס העובד המצטיין בתחרות הארצית ע"ש נח מוזס

 

בשבוע שעבר נערך טקס העובד המצטיין הארצי ע"ש נח מוזס בירושלים במעמד שר התרבות והספורט ח"כ מכלוף מיקי זוהר שהעניק למושאילוב את תואר העובד המצטיין הארצי לשנת 2022.

ועדת הפרס ציינה לשבח את עבודתו של מושאילוב וקבעה כי הוא עונה על כל אמות המידה לעובד, הן כעובד מצטיין והן כפעיל מתנדב בקהילה, הודות למסירות, למקצוענות ולאדיבות המאפיינים את עבודתו.

רוברט חובב ספורט וכושר ופעיל בעצמו להעלאת המודעות לספורט בקרב הקהילה. בנוסף, רוברט פעיל בקרב קהילת יוצאי ברית המועצות ומשמש בהתנדבות כמתורגמן של המרכז לקליטת עלייה בבית גלזר, מייעץ לילדי עולים ולמבוגרים במגוון נושאים בתחום העבודה שלו.

מעיריית קרית אתא נמסר: "פרס העובד המצטיין הוא מחווה של הוקרה והערכה לטובים ולאיכותיים שבעובדי עירנו, העושים מלאכתם נאמנה במגוון רחב של מקצועות וענפי תעסוקה ומהווים דוגמה לכלל העובדים".

 

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות