ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, מונה ליו"ר קרן שלם לקדנציה נוספת

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נבחר על ידי מרכז השלטון המקומי לקדנציה נוספת כיו"ר קרן שלם. קרן שלם היא קרן ציבורית של השלטון המקומי בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי המסייעת לפתח שירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלות

ראש 

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי נבחר על ידי מרכז השלטון המקומי לקדנציה נוספת כיו"ר קרן שלם. קרן שלם היא קרן ציבורית של השלטון המקומי בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי המסייעת לפתח שירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלות. הקרן מסייעת במענקים, ייעוץ וחשיבה לקידום איכות החיים בקהילה של האדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית. בעשור האחרון השקיעה קרן שלם מאות מיליוני שקלים בתחום המוגבלות. מדי שנה מסייעת הקרן לכ-200 פרויקטים ומיזמים בכל רחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה מלא עם מפקחי משרד הרווחה והבטחון החברתי, נציגי אגפי הרווחה ברשויות המקומיות, גופים מפעילים וגורמים מממנים נוספים אשר לוקחים חלק בתהליך ועדות ההיגוי. עיקר הסיוע ניתן עבור מרכזי יום למבוגרים וכולל בינוי, הרחבה, טיפוח חצרות, רכישת ציוד ועוד. בין השאר משקיעה הקרן במעונות יום, דיור מוגן, הוסטלים ותעסוקה עבור אנשים בעלי מוגבלות ומרכזי יום למזדקנים.

הקרן מעודדת למצוינות בעשייה בתחום המוגבלות השכלית ומעניקה, מדי שנה, אותות הוקרה לראשי רשויות, אישי ציבור ומתנדבים. בנוסף מעניקה  הקרן פרסי הצטיינות לרשויות, למסגרות, לצוותים, לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית התורמים לחברה וכן לפרויקטים ייחודים.

אלי דוקורסקי המכהן כראש עיריית קריית ביאליק משנת 2008 ויו"ר קרן שלם משנת 2019 מביא עמו ניסיון רב שנים בתחום הטיפול באנשים בעלי מוגבלות.

אלי דוקורסקי הודה ליו״ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, על הבחירה בו לשמש כיו״ר קרן שלם  לקדנציה נוספת: "לנוכח הגידול הניכר במספר בעלי מוגבלויות הזקוקים לשירותים  בקהילה, אני רואה חשיבות לרבה לפעילות הקרן המסייעת לרשויות המקומיות בכל הארץ".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות